OOTD : Outfit met mijn nieuwe Doc Martens!

Vandaag mijn lievelingsjurk als OOTD! Ik ben dol op mijn rozenjurk ! Wanneer ik vorige week mijn DOC martens schoenen heb binnengekregen dacht ik ‘ hey die passen heel tof  bij mijn rozenjurk ‘.  Dus vandaar dat ik vandaag jullie deze match laten zien! Gelukkig was het droog weer en weinig wind. Deze OOTD foto’s zijn gemaakt in onze steeg.




Zwarte vest : Primark
Rozen jurk : C&A
Zwarte panty : H&M
Rozen Doc Martens : Ebay
Lippenstift : Mac Miley Cyrus – Viva glam!

Ik vond ‘Viva Glam ‘ erg leuk staan bij deze outfit! Draag deze Mac lippenstift niet zo vaak. Verder ben ik nog bezig met het inlopen van mijn Doc martens schoenen. De blaren zitten er nog maar gaan vanzelf hopelijk weg ( lang leven de blaar pleisters! ) .

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

20 gedachtes over “OOTD : Outfit met mijn nieuwe Doc Martens!

Geef een reactie

