Mijn favoriete van 2015!

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete van 2015 zien!! het jaar is alweer bijna voorbij en wat ging de tijd toch zo snel!!! Zoals jullie van mijn kunnen verwachten is dat rond 30 december mijn overzicht online zal komen over 2015. Welke dingen ik gedaan heb en welke hoogte en diepte punten ik heb beleefd! Vandaag laat ik jullie kleding , producten , beauty en life style dingen zien waarvan mijn favorieten waren van het jaar 2015!! En waar ik 2016 nog meer plezier zal aan beleven!!!

————————————————————————————-

Mijn polaroid camera die ik van mijn vriend heb gekregen op mijn verjaardag was ik zo blij mee!!! En hij werkt aardig goed!! Ben zo blij ermee en zoals je kan zien ik heb foto’s van gemaakt van mijn familie toen we met sinterklaas gingen gourmetten , ik en mijn nichtje en mijn nichtje alleen in de keuken. Het was toen een perfecte avond om mijn polaroid camera uit te proberen! In 2016 zal ik zeker meer foto’s met deze camera maken alleen de rolletjes zijn wel aardig prijzig….

Victoria Secret body mist & body lotion daar ben ik zo dol op!! Vooral Love Spell & Pure Seduction zijn mijn favoriet! Ik kan echt niet zonder deze producten. Ik gebruik ze elke dag.  Ze ruiken heerlijk en ze passen echt heel goed bij mij.

Ik zocht dit jaar nog naar hele fijne en toffe sloffen. Aangezien ik erg koude voeten heb en mijn vriend altijd klaagt in bed dat ik zulke koude voeten heb… Dus toen was ik op zoek gegaan naar sloffen en ik kwam uit tot deze hele super toffe schapen sloffen. Wat ben ik er enorm blij mee!! Ze zitten echt heerlijk warm !! ik heb deze sloffen gekocht bij Hunkemöller. Daar heb je trouwens meer kleding etc. van schapen…

Haha oops ik ben zo’n fan geworden van Treaclemoon dit jaar dat ik in 2015 dit allemaal   bij elkaar geraapt hebt. Deels met korting gekocht. En deels ook in Duitsland bij de DM gescoord. Ik ben zo gek van Treaclemoon! Coconuts had ik ook maar die is helaas vorige week opgegaan. Dus anders had ik er 8… En ze zijn erg zuinig in gebruik en voorlopig hoef ik geen douche gel…. haha

Mijn huis pak die ik bij de BIG Bazar zag liggen. Deze was ontworpen door de zus van Roy Donders en ik vond hem zo leuk dat ik hem mee nam. En ik had helemaal geen spijt ervan.
Hij zit heerlijk warm en is een hele fijne stof! En ja ik hou van roze dus kwam helemaal mooi uit!!! Alleen ik merk nu dat ik een scheur heb in mijn broek ( haha niet in mijn kont of een andere plaats ) … kwaliteit is niet al te best maar hij zit aardig goed warm!!

Dit jaar heb ik sinds het bloggen de lippenstiften ontdekt. En ook de gekte rondom MAC.  Ik ben zo blij dat ik door het bloggen deze leukerds heb gespot! Ik ben enorm blij met deze favoriete lippenstiften. Je ziet 3 MAC ( Viva Glam , Star magnolia & Speed dial )  , Essence lippenstift & een Hema lippenstift ( nummer 10 ) . Ik moest in het begin erg wennen met het dragen van lippenstift. Maar het ziet er super leuk uit!

Deze canvas doek heb ik nog niet hier op mijn blog laten zien. Maar een tijdje geleden liepen mijn vriend en ik in de Action en toen kwamen we deze leuke canvas doek tegen. Erg leuke tekst en paste precies bij ons in het huis! Dus we namen het mee naar huis. En nog steeds erg blij ermee. De tekst wat erop staat vind ik zelf ook erg mooi.

In 2015 heb ik ook weer het lezen opgepakt en wat heb ik het gemist!! Lauren conrad – style wou ik al heel graag hebben en ben zo blij dat ik hem heb. Ik vind Lauren Conrad echt een geweldige persoon en het boek is echt top! Ook het boek van John Green – Een weeffout in onze sterren vond ik echt een heel mooi boek. Deze las ik binnen paar dagen uit .

En als laatste favoriet ‘ My Coconut Island ‘  Body Butter & Hand & Body lotion.  Ik hou van Kokos en helemaal van deze producten!! Mijn handen voelen zeer zacht aan nadat ik de hand lotion gebruikt hebt. En de body butter vind ik zelf erg lekker smeren en mijn lichaam ruikt heerlijk na het douchen naar Kokos!

——————————————————

En wat zijn jullie favorieten van 2015 ?

Liefs ,
Joor

13 gedachtes over “Mijn favoriete van 2015!

  1. wat een heerlijke favorieten, zeker de camera is zo leuk, maar ook de treacle moon producten zijn echt heerlijk om te gebruiken…leuk artikel om te bekijken…

  2. Pingback: Ik ben verslaafd aan…. | Joorloveswriting

Geef een reactie

