Beauty review : Soft matt lipbalm van de Hema!

Allereerst Vrolijke Kerstdagen allemaal!!! Vandaag geen kerst blog maar een verassend Beauty review!! ๐Ÿ™‚

Je zal vast wel verbaast zijn maar ik heb voor jullie vandaag een review over een beauty product! Ik ben steeds meer nieuwsgierig geworden naar Make-up en zo. Ik heb wel eens een artikeltje (s )geschreven over een bepaalde beauty product alleen ik doe het niet zo vaak meer. Dus daar komt nu verandering in ๐Ÿ™‚ . Vandaag heb ik voor jullie een leuke lipbalm van de Hema.ย  Ik zag het vorig jaar op tv komen bij RTL Boulevard en was eigenlijk erg nieuwsgierig geworden.

Dus ik ging toen een bezoekje nemen bij de Hema en vond deze lipbalm. Ik was ook erg benieuwd hoe het mij zal staan! Want ik heb gekozen voor een donkere kleur. Ik ben zelf niet zo dol op kleuren die niet in mijn comfort zone zitten. Maar hรฉ toch eens proberen! Ik hou meestal van lichte kleuren ( meest fan van roze ! ) en van kleuren niet te opvallend. Ik waarschuw je ook nog bij het lezen van deze review ik ben geen professionele beauty reviewer dus dan weet je het ! ๐Ÿ™‚


Wat de hema over deze Soft matt lipbalm zegt :

Soft matt lipbalm met een sterke dekkracht. De lipbalm heeft een sterke kleurintensiteit en een matterend effect

Je hebt nog een andere kleur van dezeย lipbalm maar ik zelf heb gekozen voor deze. Deze nummer 9 is een donkere paarse kleur. Kleur past precies bij de komende wintermaanden. Zoals je hieronder ziet heeft deze lipbalm een puntige vorm. Ik heb met deze lipbalsems geen ervaring en dus was het extra leuk om uit te proberen!


Wat vind ik van deze lipbalm ?

Ik heb deze kleur even op mijn hand gesmeerd en zoals je ziet is het inderdaad een donkere paarse kleur.ย  Toen ik het kleurtje even op mijn hand deed schrok ik wel even. Want dit is niet echt een kleur wat ik normaal draag. Maar ik wilde het wel een kans geven om het uit te proberen!

Tadaa!!!ย ikzelf ย met de soft matt lipbalm !!! Als ik zo naar de foto kijk ben ik enorm verliefd op deze kleur!! Hij ruikt ook trouwens een beetje naar Framboos! Deze kleur is wel anders dan anders maar toch wel erg leuk om te dragen! Wel merk ik na 3 uurtjes ( en na een maaltijd ) dat je even bij moet werken! Maar deze is echt een pareltje voor mij geworden! Ondanks dat ik in het begin twijfelde over de kleur…

Deze soft matt lipbalm kan je bij de Hema krijgen voor 3,50 ! Een koopje ook nog hรฉ ?

En wat vind jij van deze Soft matt lipbalm van de hema ?

Liefs ,
Joor

22 gedachtes over “Beauty review : Soft matt lipbalm van de Hema!

  1. Pingback: Shoplog : Primark , H&M , Hema & Mac ! |

Geef een reactie

