Hallo 2016 & Hoi nieuwe winnaar!

Allereerst wil ik jullie een hele fijne 2016 wensen! hopelijk hebben jullie een hele fijne jaarwisseling gehad!! Het is alweer 1 januari! Wat gaat de tijd toch zo snel voorbij!!! Vandaag vertel ik wat leuke mededelingen ( zijn geen voornemens  😛 )  & vertel ik jullie wie de winnaar is van mijn winactie …..

Mededelingen

  1. De plan is om waarschijnlijk eind januari of februari een 2 jarige opleiding te gaan doen! * ik leg meer uit in de babbel blog *
  2. Dit jaar heb ik 3 trouwerijen in het verschiet
  3. Ik ga dit jaar weer naar DUITSLAND! Hallo DM! ❤
  4. In Januari / februari komen 2 shop logs online! 🙂
  5. De babbel blog komt er ook weer aan
  6. Ik ga dit jaar proberen om een weerbaarheidstraining te gaan volgen!

En dan………. waar de meeste naar uit keken….. 🙂 haha de winnaar van mijn winactie!

Laat ik maar niet nog meer foto’s eronder plaatsen…. 😛 haha  maar ik wil alsnog eventjes wat zeggen :  super bedankt voor het meedoen van deze actie !!! Echt super leuk dat jullie meededen!!! Voor diegene die niet gewonnen hebben niet getreurd want….  Er zal volgend jaar weer een winactie komen i.v.m. 5 jarig bestaan van deze blog!! 🙂

Ik heb de winnaar gekozen met ‘Random Picker ‘. Ik heb alle namen 3 x ingevuld in deze rat …. 🙂 En deze naam kwam eruit …

Carolien de winnaar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gefeliciteerd Carolien!! 🙂 ik zal je zo snel mogelijk een mailtje sturen zodra ik ontwaakt ben !

Liefs ,
Joor

6 gedachtes over “Hallo 2016 & Hoi nieuwe winnaar!

Geef een reactie

