Geen ootd vandaag!

Normaal gesproken zou een ootd online komen alleen vandaag niet. De redenen zal ik zo even kort uitleggen!

Vorige week konden jullie lezen op mijn blogs dat ik niet fit was en zo. Afgelopen week was ik echt ziek en geen puf en zin om iets te doen!

Gisteren had ik zo ontzettend last van me buik en krampen dat we naar de huisartsenpost zijn geweest. Daar konden we snel terecht. We weten nu gelukkig wat het is !!!

Advies van de huisarts was : voorlopig licht verteerd eten en genoeg water en thee drinken..& als het woensdag nog niet over is moet ik weer terug gaan naar onze eigen huisarts!

Vandaag ben ik ook weer te vinden op de werkvloer! Ga het proberen! Had vorige week vrij…

Ik hoop echt dat dit zo snel voorbij is want ik ben er echt klaar mee. Loop hier al mee sinds de kerstdagen!

Hopelijk volgende week wel weer een ootd!!! Sorry voor het ongemak!

Liefs
Joor

15 gedachtes over “Geen ootd vandaag!

Geef een reactie

