Nieuwe ronde & nieuwe kansen in 2016!

Het is alweer 2016! Wat gaat de tijd weer hard! 2015 is voor mij zo hard gegaan. Met ups & downs.  Ik heb  besloten om een paar doelen op te stellen waaraan ik aan ga werken.  De lijst hierboven heb ik van Pinterest en er zaten dingen bij die ik denk hé dat ga ik ook op mijn lijst zetten. Toevallig vond ik op Pinterest ook een leuke print table en kon ik mijn lijstje leuk invullen!!

2016 plannen

Verder ben ik dit jaar te vinden op :

  • Huishoud beurs
  • Mumford & Sons 23 mei Ziggo Dome
  • The Doots in Haarlem in Februari
  • In Duitsland met de hele familie want we gaan een weekend weg!!
  • Waarschijnlijk gaan we eind mei een lang weekend weg samen met mijn vriend!

En hebben jullie nog persoonlijke doelen opgesteld voor je zelf in het nieuwe jaar ?

Liefs ,
Joor

9 gedachtes over “Nieuwe ronde & nieuwe kansen in 2016!

  1. Wat een mooie doelen! Ga je vast en zeker halen! En wat een leuke dingen heb je in het verschiet! Ik wil dit jaar mijn rijbewijs halen (ik ben er bijna 🙂 ), een stedentrip maken (één of meerdere) en nog veel meer. Ik heb op mijn blog een lijstje gedeeld wat mijn ‘doelen’ zijn dit jaar. xx

Geef een reactie

