Kijkje in het leven van Joor #01

Lieve lezers , bloggers etc ,

Vandaag de eerste week van Januari! Wauw wat gaat de tijd snel!! Dus ik heb ook weer de teller op 0 gezet en dit is dan week 1 van 2016!!! Deze week was ik bij gekomen en beter geworden van het ziek zijn. Ben ik weer te vinden op de werkvloer & heb ik onder andere een hele gave serie ontdekt!!

———————————————————————————-

Maandag 4 januari

1 ) Vanmorgen weer voor het eerst weer werken! En dus besloot ik om nog even aan de beschuit en kop thee te gaan. Heb ik in ieder geval iets binnen!
2 ) Toen ik thuis kwam van het werken besloot ik een serie te gaan kijken en niet wetende dat ik er verslaafd aan zou zijn… Deze serie heet ‘ Reign ‘ Kan je vinden op Netflix !!
3 ) Voor de laatste keer nog voor de zekerheid kip met rijst gegeten.
4 ) In de avond was ik eigenlijk bekaf en besloot om op bed een boek te gaan lezen!

Dinsdag 5 januari

1 ) Vanmorgen weer op weg naar me werk! Gelukkig nog niet last van gladheid op de weg. Maar de winter is nog niet voorbij…
2 ) Na mijn werk onze auto weggebracht naar de garage voor APK En toen kwam mijn vriend mij ophalen met dit ding bij de garage… Ik heb het hele ritje in een deuk gelegen…
3 ) In de avond  was er geen leuke dingen op tv dus ik besloot om verder ‘Reign ‘ te kijken.
4 ) Voor het slapen gaan nog een heerlijke kopje warme melk drinken!

Woensdag 6 januari

1 ) Goeie morgen konijntjes ❤  Meteen Pluis & Blacky uit hun kooi bevrijd zodat ze lekker in de tuin kunnen hupsen!
2 ) YEAH mijn eerste kop koffie weer na een week geen koffie gedronken te hebben! En het smaakt super goed!!!
3 ) Heerlijk wezen wandelen met muziek en even tot rust gekomen.
4 ) Deze quote past precies bij hoe ik me nu voel. Ik ben bang voor dingen die waarschijnlijk mijn leven gaan veranderen….

Donderdag 7 januari

1 ) Tijd om op te staan! heerlijk nog een vrije dag om te doen waar ik zin in heb!!!
2 ) Misschien ben ik een beetje gek maar ik schrijf boodschappenlijstjes in volgorde van de indeling van de supermarkt…  🙂
3 ) Tijd om heerlijk muziek te luisteren aangezien mijn hoofd vol staat met dingen wat ik moet gaan kiezen…
4 ) Heerlijk een snack namelijk appel met kaneel!!

Vrijdag 8 januari

OMG!!! Vandaag ga ik samen met mijn lieve zus eindelijk naar de laatste deel van de HUNGER GAMES! ❤ Haha ik loop achter maar goed we wilde zoiezo wachten totdat half Nederland is geweest. En is dan minder druk. Ik ben zo dol op de hunger games! Hoe ik deze laatste deel vond laat ik binnenkort op mijn blog zie / lezen.

———————————————————————————-

Zo dat was mijn week! Ik ben gelukkig weer beter en kan weer dingen doen wat ik altijd doe!!! Ook wil ik volgende week mijn camera gebruiken voor deze ‘ kijkje in het leven van Joor ‘ . Aangezien de kwaliteit beter is dan van mijn telefoon. Volgende week heb ik een chill weekje.  En wil ik volgende week sleutelen aan mijn blog.  Nieuwere artikelen etc. 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend!!

Liefs ,
Joor

23 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #01

  1. gelukkig ben je een beetje opgeknapt, fijn om dat te lezen…en dat boodschappen lijstje in die volgorde, nee dat vind ik niet raar…ik doe dat ook zo, anders loop ik soms de hele winkel door te dwalen met het lijstje in mijn hand

  2. Leuk om zien en ook leuk vorm gegeven met die foto’s zo. Wat heb je trouwens een leuk hoesje om je telefoon! Weet je dat ik nog geen enkel deel van The Hunger Games gezien heb? Veel plezier vandaag!

  3. Wat een fijne week heb je weer gehad.
    Hihi ik zou me ook een breuk lachen als mijn man me zo kwam hallen, maar tja wat zeggen ze alles voor de liefde e.
    Wauw deze serie is inderdaad super leuk, maar geeft mij maar liever The vampire Diaries daar ben ik pas helemaal verslaaft aan 😉 Nog deze kerst 3.4 reeks op dvd gekregen van mijn man.
    Wauw inderdaad daar ben ik ook pas verslaaft aan HUNGER GAMES jammer de laatste niet gezien. En viel het laatste best mee?

Geef een reactie

