OOTD : Mijn nieuwe bril!

YES! Vandaag weer eens een nieuwe OOTD! Deze keer heb ik gekozen voor mijn geliefde Doc’s en mijn nieuwe bloemetjes shirt en mijn favoriete jeans. Vorige week heb ik mijn nieuwe bril binnen gekregen en ook vandaag laat ik hem zien aan jullie! Ik moest al een nieuwe bril omdat mijn oude niet meer goed was en mijn ogen waren achteruit gegaan. Foto’s zijn helaas binnen gemaakt aangezien het regende buiten.



De bril is anders dan mijn oude want ik had een paarse , roze / zwarte achtige RayBan bril. Deze bril is van Carrera! šŸ™‚ En is van binnen wit en aan de voorkant Zwart en de zijkanten blauw! Ik ben in ieder geval heel erg blij met hem! En ik kan weer beter zien!! Nu alleen nog een zonnebril op sterkte regelen! šŸ™‚

Blauwe vest : C&A
Bloemetjes shirt : H&M
Broek : Esprit
Schoenen : Doc Martens
Bril : Carrera

En wat vinden jullie van deze outfit en van mijn nieuwe bril ?

Liefs ,
Joor

14 gedachtes over “OOTD : Mijn nieuwe bril!

Geef een reactie

