OOTD :

Mijn smaak naar kleding en outfits veranderen en ik vind het leuk om weer wat nieuws te laten zien! Ik heb zo mijn eigen stijl ontwikkeld maar probeer ook wat nieuws uit! Vandaag dus wat nieuws! Ik zag het vaak voorbij komen op pinterest / lookbook en op andere blogs. Namelijk het shirt in een rok of broek. Ik dacht meteen aan mijn nieuwe rokje die ik gekocht had. Maar ja welke shirt moest er dan bij ? Uiteindelijk kwam ik bij mijn gestreepte shirt uit die ik van de primark had gehaald. En dit is dus het resultaat ! Foto’s zijn binnen gemaakt omdat het buiten wel wat frisser is en ik heb geen zin om koud te vatten!

Oh en nog wat deze schoenen die ik hier draag heb ik 2 weken terug gekocht! Dus ze komen nog voorbij bij een shop log! 🙂 Verder vind ik deze outfit weer wat anders dan andere outfits wat ik draag.
En ik ben echt reuze benieuwd wat jullie er van vinden! 🙂

Bodywarmer : Pimkie
Gestreepte shirt : Primark
Zwart rokje : H&M
Zwarte panty : H&M
Schoenen : Van Haren

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

19 gedachtes over “OOTD :

Geef een reactie

