Kijkje in het leven van Joor #03

Lieve lezers , volgers etc ,

Vandaag weer een nieuwe week! Wauw het is alweer de 3e week in Januari! Tevens bijna de laatste van de maand! Deze week heb ik 3 dagen gewerkt ,
Heb ik mijn geweldige Ellie Goulding Lippenstift ontvangen , cursus op werk gedaan & uit eten geweest met S.
Was echt een fijne week!! En vandaag ga ik heerlijk op stap met mijn lieve nichtje & mijn vriend!!

—————————————————–

Maandag 18 januari

1 ) Vanmorgen om half zes schreef ik mijn to do lijst voor vandaag! Dit waren de dingen die ik vandaag allemaal moet gaan doen!
2 ) Ook hoorde ik via de radio dat het vandaag Blauwe maandag is. Volgens google is het de 3e maandag van Januari het meest depressiefst ! Wat bij mij wel aardig klopt. Ik voelde me vandaag echt niet lekker in mijn vel en voelde me echt verschrikkelijk…
3 ) Mijn lunch voor vandaag!
4 ) Omdat ik me zo oer hollands me *** voelde ben ik gaan wandelen met mijn muziek ! Even mijn gedachten verzetten!

Dinsdag 19 januari

1 ) Het is weer tijd om te krabben!!! Pff dat vind ik zo’n grote nadeel van de winter…
2 ) Zo voelde ik me de hele dag….
3 ) Even snel bij de big bazar ruit ontdooier gehaald ( erg handig voor het krabben! ) & neutral wasverzachter en ik haalde mijn bestelling op bij de Douglas!
4 ) En YES eindelijk nieuwe aflevering van Pretty little liars weer gekeken op Netflix!

Woensdag 20 januari

1 ) Mijn bril schoonmaken met speciaal spul & doekje van de brillenwinkel & met een brillendoekje van de Liddl mijn telefoon schoonmaken is een van mijn rituelen die ik elke ochtend doe!
2 ) Na het werken langs mijn ouders om een kinderzitje te halen en kreeg deze twee leuke armbandjes van mijn nichtje te leen! ā¤
3 ) Thuis de was van de was lijn gehaald !
4 ) En heerlijk blogs gelezen met een kop thee en een bak fruit!

Donderdag 21 januari

1 ) Mijn vrije ochtend is vrij rustig begonnen met een ontbijt en de tv.
2 ) Kreeg na het ontbijt hoofdpijn dus ik besloot maar even 2 paracetamol in te nemen!
3 ) Almost ready om weer richting Utrecht te gaan voor een cursus !
4 ) De cursus ‘Fysieke belasting ‘Ā  werd gehouden op een locatie. Ik en collega’s werden weer bijgespijkerd met hoe te werk met tilliften etc. Het was echt super interessant en leuke cursus! Veel van opgestoken! En zelf ook nog in de liften gehangen. Was wel even raar hoor!!

Vrijdag 22 januari

1 ) Zodra ik de konijnen buiten liet huppelen in de tuin rende ze telkens om me heen. Haha volgens mij wilde ze wat hebben van me…
2 ) Als lunch besloot ik om twee eieren te gaan bakken voor op brood! Jammie!!!
3 ) Het weer was nog redelijk goed in de middag dus ik besloot om nog een rondje te gaan wandelen met mijn muziek!
4 ) Gezellig uit eten bij de Griek in Delft met mijn lieve vriendinnetje S! Was echt super gezellig!!

—————————————————

Zo dat was wel mijn week weer!! Tijd vliegt voorbij!!! Week was best wel druk!! šŸ™‚ Volgende week heb ik niet zo veel bijzondere dingen in de planning!
En hoe was jullie week ?

Fijn weekend allemaal !!!

Liefs ,
Joor

17 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #03

  1. Haahahaha, ik moest lachen om die foto met die eieren op brood! Heerlijk weer zo’n overzichtje. Ja, krabben moest ik ook ja. Dat is dan wel weer een nadeel van dit koude weer. Fijn weekend!

  2. Haha, ik heb ook wel eens zo een “bugs bunny” dag….Natuurlijk is dit weer een heel leuk overzicht maar toen ik het bugs plaatsje zag kon je mij haast opvegen van het lachen…leuk…

Geef een reactie

