Boek review : Alles of niets!

Vandaag kun je eindelijk lezen hoe ik dit boek vond van Gillan king! Gillan king vind ik persoonlijk een hele toffe schrijfster en heeft 4 andere boeken uitgegeven zoals :

1 ) Zwart- wit
2 ) O , o Olivia
3 ) zestig dagen
4 ) Geloof me maar

Waar gaat Alles of niets over ?

Nikki’s jeugdliefde Koen heeft haar verlaten. Zij kan zich daar niet bij neerleggen en zet alles op alles om hem terug te krijgen, tot ze erachter komt dat ze al maanden dagelijks in de trein zit met een aantrekkelijke man die perfect bij haar past.

Die man is Thijs. Zijn vriendin Roos heeft onlangs haar affaire met een collega aan hem opgebiecht. Ze hebben besloten samen verder te gaan, maar Thijs heeft het er moeilijk mee. Dus wanneer hij aan de praat raakt met het meisje in de trein, vertelt hij haar dat hij single is. Zo voelt hij het namelijk ook.

Roos doet haar best om na haar misstap haar relatie met Thijs te redden. Als ze via via hoort dat hij is gesignaleerd met een andere vrouw, wil en kan ze dat niet geloven. Het zal toch niet waar zijn dat ze háár Thijs verliest aan een ander?

Bron : Gillan king officiële site

Wat vind ik van het boek ?

Ik was eigenlijk best nieuwsgierig naar het boek. En wanneer ik de achterkant las waarover het boek ging was ik erg enthousiast.  Wat heeft Gillan weer super leuk geschreven!! En je leest een hoofdstuk over Roos en dan weer een hoofdstuk over Nikki. Erg leuk gedaan! En met een kleine tekst eronder! Super tof!! En het verhaallijn vind ik erg leuk! Vlot en je komt er makkelijk in! Ik was zelf heel nieuwsgierig hoe het afliep…. Maar ik vertel niks over het einde. Dat moeten jullie zelf lezen!! 🙂

Als je van roman boeken houdt is dit boek zeker een aanrader!!! 🙂 En voor 15 euro kan je het boek al kopen in de winkels en op bol.com!!!

—————————————————–

En heb jij wel eens een boek van Gillan king gelezen ( als je tenminste een fan bent van boeken lezen ) ?

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “Boek review : Alles of niets!

Geef een reactie

