Shoplog : Primark , Van Haren & Ici Paris XL !

Op 2 januari wilde ik toch nog even de stad in aangezien ik me toen niet fit voelde en beetje ziekjes was. Dus we ( ik en mijn vriend ) besloten om een middagje Den Haag te gaan! Om toch even eruit te gaan en even een frisse luchtje te scheppen! Den Haag is niet zo ver van ons ( 12 minuten met de trein vanuit Delft ) .  Dus toen gingen we op een zaterdag middag de stad in. Ik had eigenlijk niks nodig ….

—————————————————————————————–

Primark

Ik moest eigenlijk nog een ochtend jas hebben want mijn oude heb ik weggedaan omdat hij niet meer zo goed eruit zag. Dus ik dacht even bij de primark kijken naar een leuke ochtendjas. Toen kwam ik deze tegen… WAUW! ik hou van roze en deze past perfect bij mij!! En het is heerlijk zachte stof! En de prijs was echt een giller want ik kwam bij de kassa en kwam daar pas achter dat deze ochtendjas maar 8 HELE euro’s was!! 🙂 WAUW! koopje!!

En toen ik net mijn ochtendjas in mijn mandje deed en naar beneden liepen maakte we nog een rondje op de begane grond. En uiteraard bij de leuke print shirts! Ik vind de meeste shirts die ze daar hebben echt geweldig! En deze Minion shirt al helemaal!!! En voor een klein bedrag ( geloof 7 euro ) was ie te koop! MEENEMEN!!!

ICI PARIX XL

Ik kreeg een bon van ICI PARIS XL van een vriendin van mij ( ik maakte 10 euro naar over en ik kreeg de bon ) en dacht hé ik ga eens kijken of er een lekkere luchtje in deze zaak was.  Ik had al een luchtje op het oog namelijk ‘Tommy Girl ‘.  Deze was er gelukkig nog en was ook nog eens de laatste! Ik blij! Hoefde maar 13 euro bij te betalen!! 🙂

Van Haren

Mijn oude zwarte laarsjes zijn toen aan vervanging. Dus ik was op zoek naar leuke zwarte laarsjes of hakjes.  Deze zag ik staan en was meteen verkocht! Met een klein hakje en stoffig was ik meteen verliefd! En ze liepen ook echt geweldig! Mijn vriend vond deze ook echt geweldig!

Ik dacht dat een paar schoenen wel genoeg was…. Totdat ik deze paar zag staan… Niet goed voor mijn portemonnee maar toch even snel passen dacht ik. EN SHIT! Ze passen gewoon HEEL FIJN! En ik was gewoon weg van deze schoenen. Twijfelde heel eventjes maar mijn twijfels waren snel verdwenen toen ik heb besloten om ze allebei mee te nemen…

————————————————————————-

En wat vinden jullie van mijn aankoopjes ?

Liefs ,
Joor

19 gedachtes over “Shoplog : Primark , Van Haren & Ici Paris XL !

Geef een reactie

