Music of the Month

Zoals jullie weten ben ik echt helemaal dol van muziek en luister ik elke dag muziek.  Ik leer en ontdek via blogs , Spotify en andere social media nieuwe muziek en artiesten kennen. En uiteraard deel ik met jullie weer nieuwe of wat oudere muziek met jullie!!! Vandaag de eerste ‘Music of the Month ‘ van 2016!!

—————————————————-

Ben Haenow ft Kelly Clarkson  – Second Hand Heart

Wat een geweldig nummer is dit!! Ik vind de combinatie met Kelly Clarkson erg leuk!!!  ❤

Justin Bieber – Wat do you mean ?

Haha ik ben echt geen fan van Justin bieber maar ik vind z’n laatste cd echt goed! En vooral dit nummer!! Erg lekker nummer!!

Diggy Dex ft. JW Roy – Treur Niet (Ode Aan Het Leven)

Ik vind dit nummer erg mooi! Vooral de tekst! Ik draai het genoeg in de auto!!

Mumford & Sons -Just Smoke

Wauw wat een geweldig nummer van Mumford & Sons ❤ . Ik hoorde deze laatst via Spotify en was meteen verliefd erop!! Kan nu niet wachten tot in mei wanneer
ik ze ga zien live in Ziggo Dome!! 🙂

Ellie Goulding – Something In The Way You Move

Ik vind Ellie Goulding erg leuke muziek hebben! En vooral deze ben ik al een tijdje verslaafd aan!! Wat een heerlijk nummer! ❤

————————————–

En wat is jou favoriete nummer van dit moment ?

Liefs ,
Joor

8 gedachtes over “Music of the Month

  1. Wat een leuke blog is het. Super bedankt voor Ben Haenow ft Kelly Clarkson – Second Hand Heart ik kende die nummer echt niet. Maar dankzij u heb ik het leren kennen en ik ben helemaal weg van deze nummer :-)… Deze nummer vind ik ook erg mooie Ellie Goulding – Something In The Way You Move De andere nummers zijn ook erg mooie.

Geef een reactie

