kijkje in het leven van Joor #06

Lieve bloggers , volgers ,

Vandaag weer een nieuwe week overzicht van mij! Deze week heb ik hele coole dingen besteld en dingen die ik besteld had heb deels ook al binnen! 😀
Daarnaast heb ik ook weer vier ochtenden gewerkt , boodschappen gedaan en een vriendin kwam langs!

—————————————-

Maandag 8 februari

1 ) Vanmorgen weer eens ouderwets koffie gezet!!! Jammie! En het is zo heerlijk die koffie geur door het huis heen!! 😀
2 ) Zoals jullie weten heb ik een fitbit en doe elke week mee met een workweek Hustle met verschillende dames uit binnen en buitenland ( mijn moeder en zus doen ook mee met deze uitdaging! ) en kwam in de ochtend achter dat ik helemaal onderaan stond! Dus dat betekende voor mij om te gaan wandelen!! 🙂
3 ) Na het wandelen heb ik EINDELIJK mijn eigen visite kaartjes ontwerpen en besteld bij Vistaprint! 🙂 😀
4 ) Het duurde eventjes maar ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om eindelijk te beginnen met mijn sport rondje! 🙂

Dinsdag 9 februari

1 ) Ik had enorm hoofdpijn toen ik op stond en besloot om maar gelijk 2 paracetamols in te nemen! Helaas had ik de hele dag last van hoofdpijn.
2 ) Toen ik thuis kwam lag de nieuwe Cosmo Girl op de deurmat! Ik was meteen blij! 😀
3 ) In de middag heerlijk een fruit bak met appel banaan en peer!
4 ) Voor het slapen gaan nog heerlijk een kop thee en uiteraard de nieuwe Cosmo girl lezen!

Woensdag 10 februari

1 ) Dinsdag had ik een ongelukje met mijn andere tas en besloot om voor vandaag deze geweldige gitaar tas mee te nemen naar mijn werk!
2 ) Twee boeken via Bol.com besteld namelijk ‘On top ‘ van Anna Nooshin & ‘How Blogs Work ‘ van Stephanie Duval vorige week en kreeg het vanmiddag binnen!
Daarnaast moest ik ook nog even snel een agenda kopen aangezien mijn oude agenda doorweekt was. En ik liep nog even langs de kruidvat en had wat Essence make-up dingetjes gekocht!
3 ) Heerlijk in de avond alleen met mijn bord pasta naar RTL Boulevard gekeken!
4 ) Na het eten heerlijk met mijn nieuwe douche gel ‘ Pink Marshmallow ‘ onder de douche!

Donderdag 11 februari

1 ) Mijn leuke lunch trommeltje gaat weer gezellig mee naar mijn werk! 🙂
2 ) Na het werken eindelijk weer eens gaan hardlopen! En deze keer met een andere app namelijk ‘ Runkeeper ‘.
3 ) De weekboodschappen even netjes op een klad papiertje geschreven en ondertussen nam ik een bak met fruit!
4 ) Voordat ik naar bed ging deze avond heb ik eerst alles klaargelegd voor de volgende dag! 🙂

Vrijdag 12 februari

1 ) Sinds 2 dagen ben ik suiker en zoetjes aan het afbouwen in koffie en thee. Door het afbouwen voel ik me erg raar en heb beetje gekke hoofdpijn.
Maar ik zet door! Want ik wil eigenlijk helemaal geen suiker of zoetjes willen gebruiken!
2 ) Vandaag was de dag dat iedereen achter me ging bumper kleven. Zo irritant!! Vanmorgen was het echt toppunt van ergernis! 😦 Zelfs diegene ging naar mij met groot licht schijnen! 😦
3 ) Mijn telefoon doet het WEER niet. Je ziet links boven een koptelefoon maar ik had toen op dat moment geen kop telefoon aangesloten in me telefoon. Binnenkort maar weer terug naar de winkel!!!
4 ) Lekker aardappel vlees en sla gegeten en een drankje met onze vriendin! Was erg gezellig!!

——————————————-

Zo dat was weer een week voorbij!! 🙂 tijd vliegt! Volgende week heb ik onwijs zin in want dan ga ik shoppen in Rotterdam ( en YES de Forever 21 bezoeken!! ) en naar de ladies night! En ook nog even 2 dagen werken!!!

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend!

Liefs ,
Joor

23 gedachtes over “kijkje in het leven van Joor #06

  1. Die broodtrommel! Die is echt leuk. Ik haat bumperklevers. Ik heb ooit iemand een breaktest gegeven. Is niet slim natuurlijk, maar ik was het zo zat! Stomme gasten. Er is niets lekkerders dan lekker voor de tv eten. Ik blog aan de eettafel en eet op de bank. Heerlijk! Fijn weekend.

  2. Pingback: Een niet zo leuke ladiesnight , eerste ervaring met Kiko & update over het gezonder leven! – Joorloveswriting

Geef een reactie

