Shoplog : Dagje shoppen in Rotterdam!

Jullie konden lezen vorige week op mijn blog dat mijn planning voor deze week een shop date was gepland! Ik had er super veel zin in! Ik shop niet zo vaak meer en probeer het ook te beperken aangezien het niet zo goed voor mijn portemonnee is 😛 . Maar goed afgelopen woensdag ging ik naar Rotterdam toe aangezien ik ook de nieuwe Forever 21 wilde zien! Van te voren had ik al een lijstje gemaakt met de dingen die ik wilde gaan kopen. Woensdag ging ik samen met mijn ene oudste vriendin ( die ik heb leren kennen via de middelbare school ) op stap! Het was echt een geslaagd dagje en we hebben heerlijk bij gekletst en veel lol gemaakt en het weer was ook nog erg mooi! Ook hebben we in de Douglas store lopen kwijlen naar de Mac lippenstiften… En deze keer heb ik geen nieuwe lippenstift meegenomen! 🙂 Wat ik wel heb meegenomen ? Scroll dan naar beneden!! 🙂

Even een waarschuwing : Sommige foto’s zijn niet al te goed! Sorry voor dat maar hier word aan gewerkt!

————————————————————————–

Sleek & Catrice

IMG_7091

 

Na onze lunch liepen we in een kleine winkelcentrum in Rotterdam en kwamen langs een onbekende make-up winkel. Beide waren we erg nieuwsgierig en gingen maar even snuffelen. Mijn hart ging nog sneller kloppen toen ik zag dat ze ook producten van Sleek verkochten. Ik zie op vele blogs goede verhalen over Sleek. Dus ik bedacht me om mezelf te trakteren op een leuke palette ! Ik ben zo blij met deze palette! Erg leuke kleuren!!! Ook waren we bij de Kruidvat geweest en vriendin vertelde dat het een primer ook fijn is om op je ogen te smeren en daarna je oogschaduw op te doen ( Haha ik ben nog steeds een beginner wat betreft met make-up op doen ) . Schijnt dat je een mooiere effect krijgt… Geen idee of dat echt zo is maar goed ik heb me laten overhalen en had een Prime & Fine van Catrice & een Eyeliner van Catrice meegenomen. We zullen binnenkort aan het werk gaan met make-up en lekker gaan stoeien ermee! 🙂 😛

Bershka

IMG_7094
Om eerlijk te zijn ik kwam bijna of eigenlijk nooit in deze winkel. Tot aan vandaag dus! We zagen groot SALE op de ramen staan dus we gingen toen maar even snuffelen. Kwam toen uit op deze twee gezellige toffe rokjes! Ik was meteen verliefd!!! En zoals jullie weten ben ik verslaafd aan rokjes etc. En nog mooier was dat deze rokjes 4 euro per stuk waren!! Koopje dus!! 🙂

H&M

IMG_7097

 

IMG_7093

Uiteraard moesten we ook een bezoekje wagen bij de H&M . En zoals jullie konden zien bij mijn artikeltje over de favoriete op pinterest kon je zien dat er ook een tuinbroek bij zit. En IK HEB HEM GEVONDEN!!! Ik ben zo blij ! Toen ik hem aan had in de kleedkamer was ik echt verliefd! Wat een geweldige broek! Op de knieën zitten expres gaten en dat maakt deze broek ook echt stoer!!! :)Ook heb ik een comfy broek gekocht omdat ik deze week uit mijn broek ben gescheurd op mijn werk en dringend en nieuwe nodig had…En deze was echt super hip en leuk! De bovenste broek was maar 10 euro & de tuinbroek 40 ! En kreeg ook nog vijf euro korting!! Dus betaalde in plaats van 50 ,  45 euro!!

Forever 21

IMG_7098IMG_7099

Forever 21 is echt mijn favoriete winkel!! En wat is het een mooie winkel in Rotterdam! Ik kom graag terug! Ik had eigenlijk ook een tuinbroek daar gevonden maar helaas was ie te strak en dus had ik hem niet gekocht ( gelukkig heb ik hem wel bij de H&M gevonden! ) . Ook wilde ik een geruite overhemd / blouse maar helaas zag ik geen leuke hangen. Maar ik heb wel wat basic stuff gekocht! Een basic grijs rokje en vier basic shirts die ik zelf heel fijn vind om te dragen!

——————————–

Ik had eigenlijk voor vandaag een andere artikel in de planning staan maar omdat ik zo enthousiast ben over mijn aankoopjes heb ik besloten om vandaag mijn aankoopjes te laten zien! 🙂

En wat vinden jullie er van ?
En wat is jullie laatste aankoopjes ?

Liefs ,
Joor

p.s zoals je kan zien heb ik mijn layout veranderd en een andere header. Ik ben nog bezig om alles goed te krijgen en de tekst wat groter ( links in de zij balk onder mijn foto )

12 gedachtes over “Shoplog : Dagje shoppen in Rotterdam!

  1. Leuke aankopen, vooral die rokjes van Bershka! En zelf gebruik ik meestal ook een eye shadow base, vind het echt ideaal. Maar persoonlijk heb ik het bij Sleek oogschaduw totaal niet nodig, heb hem in de zomer gedragen bij 35 graden en een 4 uur durende wandeltocht in de bergen en het zat er na die tijd nog steeds op 😉 Ben wel heel erg benieuwd naar de kleuren, komt er nog een review??

  2. Pingback: Kijkje in het leven van Joor #07 – Joorloveswriting

Geef een reactie

