OOTD : Geruite overhemd VS Basic shirt!

Vanaf vandaag laat ik mijn foto’s schieten voor OOTD door een van mijn beste vriendinnetjes S. Zij kan onwijs goed fotograferen. Ze vond het tof om te doen voor me! En ik ben er blij mee! Zij weet tenminste hoe ik moet staan , of een beetje naar rechts / links etc. Mijn vriend maakt gewoon foto’s en dat is het. Maar S let meer op de details. En de kwaliteit is beter dan met mijn camera. Voor vandaag heb ik voor jullie mijn geliefde geruite overhemd! En mijn leuke roze All stars! Bij deze overhemd heb ik een basic grijze shirt eronder gedaan. Daarbij ook gedacht aan een leuke ketting!

———————————————————-

samen deel 1

 

_MG_4536

_MG_4540
Geruite overhemd : Primark
Grijs basic shirt : Forever 21
Blauwe skinny jeans : Vera Moda
Roze all stars : Winkel in Dublin
Ketting : Six

En wat vinden jullie van deze outfit en de foto’s ?

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “OOTD : Geruite overhemd VS Basic shirt!

  1. Wat een leuke outfit is het meid.
    Inderdaad zij echt mooie foto’s.
    Ken dat mijn man trek de foto’s ook meestal van mijn outfit.
    Je mag blij zijn met zo een goeie vriendin die dat wil doen 🙂

Geef een reactie

