Een niet zo leuke ladiesnight , eerste ervaring met Kiko & update over het gezonder leven!

Zoals jullie wisten via mijn artikels ( ladiesnight in Den Haag , Kijkje in het leven van ) stond in de planning ( donderdag 18 feb ) een leuke ladiesnight in Den Haag. Ik verheugde me heel erg erop. Helaas was dit een dikke tegenvaller. Vandaag vertel ik waarom! Ook heb ik de Kiko ontdekt en laat ik zien welke twee schatjes ik heb meegenomen!
En vertel ik jullie hoe het gaat met het gezonder leven.

——————————————————-

Ladies night in Den Haag

ladies2

Helaas viel dit echt zwaar tegen. En normaal gesproken ben ik altijd erg enthousiast en schrijf ik gauw artikelen over bepaalde events. Maar helaas tot mijn spijt vond ik het echt een teleurstelling deze ladies night. Het zou eigenlijk beginnen om vijf uur maar toen wij iets van kwart over vijf aan kwamen was er niemand. Ze waren nog bezig met dingen klaar zetten. En wanneer we in de winkel liepen om te neuzen was het grotendeels meer mannen en kinderkleding dan voor vrouwen. Ook was de winkel echt enorm klein. We besloten om gelijk weg te gaan en over een uur nog te proberen. Maar helaas zijn we niet meer terug gegaan na een uur en ook omdat we beide ons zo ongemakkelijk voelde in de winkel. Het voelde net alsof we niet welkom waren .  Echt jammer dit want ik had echt verheugd op een leuke avond!!

Kiko in Den Haag

IMG_7109

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omdat de Ladies Night een tegenvaller was gingen we maar een kijkje nemen bij de Kiko winkel in Den Haag. Ik was erg nieuwsgierig geworden en samen met S gingen we neuzen! En wow wat een toffe producten hebben ze daar!! En voor een mooie prijs!! Dat het wat goedkoper is dan de Mac viel me echt op! We gingen heerlijk uitgebreid neuzen bij de lippenstiften en uiteindelijk heb ik 2 mooierds meegenomen die je hieronder ziet!

Dit zijn echt mijn kleurtjes die ik het liefst draag! Ik hou zelf niet van echt te opvallende kleuren! Maar deze passen precies bij mij! En nog het mooist van allemaal is dat ze 3,90 per stuk waren! 🙂
Ik werd helemaal blij! Mooie kleuren en een mooie prijs! Ik heb echt voor de komende tijd een hele bak met make-up om te reviewen…. En dus deze twee komen er ook nog bij 😛

Update gezonder leven & sporten!

Op 28 maart 2016 staat mijn eerste 5 km wedstrijd op de planning! En uiteraard moet ik er wel voor gaan trainen. Via deze blog heb ik verteld over het sporten en gezond eten etc wat ik ging volgen / doen. En nu vertel ik jullie hoe het daar mee gaat. Om gelijk met de deur in huis te vallen het viel niet echt mee om een ritme te vinden om vaak te gaan hardlopen. En ook op het gebied van gezond eten ging het ook niet echt gemakkelijk. Mijn vriend die denkt dat het niet nodig is om wat gezonder te gaan eten. Zelf vind ik van wel. Ik voel me nog niet echt lekker in me vel en ik wil echt wel wat kwijt en wat doen aan mijn eetpatroon. En plus mijn broeken zitten aardig strak dus ik wil in ieder geval wat kilootjes ervan af.

Ook heb ik een aantal dingen in huis gehaald om voor mezelf wat sterker te worden in armen en benen. Helaas heb ik dit maar nog 2 x gedaan.  Voorlopig blijven deze dingen nog in de logeerkamer want ik ga me eerst helemaal focussen op het hardlopen en dat ik eind maart de finish kan halen! 🙂 Wie weet na mijn eerste 5 km wedstrijdje dat ik deze spullen weer ga gebruiken en keihard aan de training ga! Maar voor nu laat ik het even rusten.

Ik drink nu ook elke dag ongeveer 2 liter water. Op het gebied van eten moet ik nog veel leren wat gezonder is etc. Daarnaast  het eten heb ik ook besloten om geen suikers toe te voegen in koffie en thee. In koffie drink ik nu 2 zoetjes en beetje melk ( ik wil dit ook gaan afbouwen naar geen zoetjes! ) en in mijn thee drink ik nu helemaal geen suiker of zoetjes ( dronk voorheen 2 zoetjes in mijn thee ) . Dat gaat in ieder geval wel goed! En nu proberen vol te houden en uit te zoeken wat gezond is qua voeding en wat ik precies wil bereiken met het gezonder eten etc.

hardloopp schemas

 

 

 

 

 

Het hardlopen gaat al aardig goed. Ik ben wel van de Hardloop app ( Runtastic ) naar Runkeeper gegaan en ben enorm blij dat ik deze stap heb genomen! Wat is Runkeeper fijn!!! Ik heb tot nu toe vier trainingen gehad ( oké ik loop wel wat achter qua trainingen maar ik kijk daar niet naar )  en het bevalt me erg goed! Ik voel me fitter en kan nu steeds langer hardlopen! Ook fijn dat ik heerlijk muziek luister via Spotify onder het hardlopen!! Ik ga gewoon heerlijk verder trainen want tja over een kleine maand is het al weer zo ver!!

——————————-

Hoe gaat het met jullie ?

Liefs ,
Joor

11 gedachtes over “Een niet zo leuke ladiesnight , eerste ervaring met Kiko & update over het gezonder leven!

Geef een reactie

