OOTD : Een vrolijke & minder vrolijke outfits!

Lieve mensen vanaf gisteren middag ben ik offline gegaan omdat ik een paar dagen weg ben. Maar ik kon jullie niet laten zitten om geen OOTD te laten posten hier! Dus ik dacht ik maak vorige week nog even twee outfit foto’s en laat ze hier zien! Een outfit was geschikt voor een crematie en van de ander werd ik erg vrolijk van! 🙂
Een foto kon je al spotten op instagram! En misschien reageer ik niet twee / 3 dagen op je blog want ik ben even weg! Maar ik kom uiteraard weer terug!!!

—————————————————————

beide

Foto links
Zwart / witte grijze blouse / jurk : Primark
Grijze Basic shirt : Forever 21
Zwarte skinny Jeans : Vera Moda
All stars : Pro
Ketting : Six

Foto rechts
De tuinbroek : H&M
Zwart / witte shirt : Primark
All stars : Pro

Op de linker foto zie je mijn outfit wat ik droeg op de crematie. Ik vind het zelf moeilijk om uit te zoeken wat het beste bij een crematie past en uiteindelijk kwam ik hier uit! Best netjes toch ?
En op de rechter foto zie je mijn favoriete tuinbroek! Haha ik kreeg wel rare complimentjes binnen ( zoals moet je niet werken bij de hooischuur of moet je de stal niet gaan uitmesten? ) maar hé ik vind het leuk om te dragen dus ik heb gewoon schijt eraan!! 🙂

Wat vinden jullie van deze twee outfits ?

Fijne dagen !!!!!!!!!!!

Tot gauw!!

Liefs ,
Joor

15 gedachtes over “OOTD : Een vrolijke & minder vrolijke outfits!

  1. Ik vind die tuinbroek serieus wel tof, al hoor je daar soms ook andere meningen over ja! Vroeger toen ik heel mini was droeg ik die ook haha, grappig dat ze nu weer ‘in’ zijn. In ieder geval goed dat je die gewoon aan doet! Ik vind het in ieder geval geslaagd!

  2. Pingback: OOTD : Liefde voor deze tuinbroek!

Geef een reactie

