Joorloveswriting gaat veranderen!

Hallo!! ik ben weer terug na 2 dagen heerlijk weg te zijn geweest! Daarbij heb ik ook nog flink lopen nadenken over mijn blog. Wat ik nou het leukst qua onderwerpen om te schrijven , wat nou precies bij mij past etc. Ook heb ik heel erg genoten om even weg te zijn! Vandaag laat ik jullie weten welke veranderingen er komen op mijn blog en ook nog welke rubrieken blijven of gaan verdwijnen.

De rubrieken die  blijven op Joorloveswriting

  1. OOTD
  2. Kijkje in het leven van Joor
  3. Music of the Month
  4. Joorloveswriting geeft tips
  5. De Babbel blog

Ik kom erachter dat ik het super leuk vind om nieuwe dingen te vinden online en offline en dit te gaan delen met jullie!! Ben zo enthousiast erover geworden dat ik dit echt vaker in de maand wil gaan posten. Natuurlijk blijft elke maandag mijn OOTD en daar ben ik zelf stiekem zo blij mee! Ik vind het zo tof om elke maandag weer een nieuwe outfit aan jullie te laten zien! En uiteraard mijn weekoverzichten & music of the month blijven lekker hier op Joorloveswriting! Deze rubrieken vind ik zo tof om te maken /schrijven. Ik doe dit met alle liefde!!

Wat gaat er weg ( of tijdelijk de ijskast in! )  op Joorloveswriting

  1. Happy kiekjes
  2. Ik stel je voor aan …………
  3. Artikelen over gezondheid / sporten

Wat er sowieso  weg gaat is de rubriek ‘ Happy kiekjes ‘.  Ik heb dit wel met alle liefde gedaan maar ik vind het zelf niet zo leuk meer om te posten! Ik schrijf het liefst andere artikelen dan dat ik een nieuwe Happy kiekjes online ga knallen! Ook wil ik niet meer artikels schrijven over gezondheid en sporten omdat ik zelf minder interesse heb om daarover iets te gaan schrijven. Je kan me sowieso wel via mijn ‘Kijkje in het leven van Joor  ‘ volgen hoe het met mijn hardlopen gaat. Ook mijn rubriek ‘ ik stel je voor aan … ‘ wil ik even tijdelijk laten rusten. Misschien dat het nog een keer terug komt maar voor nu mag het even de ijskast in!

Daarnaast was ik voorheen erg enthousiast over beauty & make-up maar de laatste tijd heb ik echt niet zoveel interesse om daarover te aan schrijven op mijn blog. Omdat ik zelf geen beauty blogger ben en zo af en toe het leuk vind om me op te maken maar dan houd het wel weer bij gezien. Maar de lippenstiften zijn toch wel een andere dingetje geworden van me. Ik vind het wel heel tof om leuke lippenstiften te scoren en te dragen! Dus ik ben nog aan het bedenken hoe ik het beste kan combineren! En waar mijn hart ligt op het gebied van make-up en wat ik ermee wil doen op mijn blog!

Wat je wel kan verwachten op Joorloveswriting!

  1. Vraag het maar aan Joorloveswriting!
  2. Betere en overzichtelijkere blogs
  3. Meer boeken reviews
  4. Joorloveswriting geeft tips artikelen
  5. Bloggers in het zonnetje !

Voor ‘ Vraag het maar aan Joorloveswriting ‘  kan je alles aan me vragen! Je kan al je vragen sturen via de mail ‘ Jorabakker@gmail.com ‘ of hieronder bij de reacties.  Binnenkort ( als ik genoeg vragen heb ontvangen ) maak ik er een leuk blog artikel van. En ik wil een aantal toffe bloggers in het zonnetje zetten.

Zo ik twijfelde om dit online te zetten maar ik heb het toch gedaan! Het voelde uiteindelijk wel erg fijn en opgelucht! Want ik wilde echt artikelen gaan schrijven wat ik ECHT leuk vind! En niet omdat bijvoorbeeld andere bloggers het ook doen , of ja ik moet mee met de trend etc. Ik doe het gewoon op MIJN manier! En ik ben er blij mee!

En hoe gaat het met jullie ?

Liefs ,
Joor

21 gedachtes over “Joorloveswriting gaat veranderen!

  1. Ik word helemaal blij van dit artikel! Zo goed dat je gaat doen wat je zelf echt wilt. Dat is ook het enige wat werkt. Ik was in het begin ook heel erg bezig met: wat willen anderen zien, wat vinden anderen interessant, wat willen ze lezen? Ik verloor zoveel plezier in het bloggen en nu ik echt doe wat ik zelf wil (en dat ben ik pas gaan doen na anderhalf jaar bloggen!), nu is het zo’n verheerlijking. Super om te lezen dat jij dat ook gaat doen! Go your own way!!!

    • Wat super leuk om te horen!! Dat is ook waar! 🙂 Het moet niet een verplichting worden… en juist het bloggen leuk vinden om dingen te schrijven wat je zelf leuk vind om te doen!
      Ja het duurde even maar ik heb het eindelijk gevonden! 🙂 xx

  2. Pingback: Kijkje in het leven van Joor #10 – Joorloveswriting

Geef een reactie

