Kijkje in het leven van Joor #10

Lieve lezers , bloggers

Vandaag weer een nieuwe week overzicht! Deze week begon voor mij in Preston Palace ,  heb ik een gesprek gehad met een maatschappelijk werkster ,
heb ik nieuwe sportkleding gekocht en heb sushi als avondmaaltijd besteld!

———————————————

Maandag 7 maart

1 ) Heerlijk zonder enige van een kater ( we dronken ook veel fris en water tussen door! ) wakker geworden in een heerlijk bed!
2 ) In de middag heerlijk wezen bowlen alleen wat een *** baan. Haha mijn ballen kwamen steeds in de goot…
3 ) Rond half vier / vier uur was het tijd voor de borrel! En ik dronk expres geen wijn maar dure mix drankjes! 🙂
4 ) En ja toch de moed opgepakt om zelf een liedje te gaan zingen bij de Karaoke bar! Ik koos voor een One Direction song en ging op zich wel goed!

Dinsdag 8 maart

1 ) Vanmorgen heerlijk onder de douche gegaan om wakker te worden. Deze douche ga ik zeker missen !
2 ) Voor het laatst ontbijten in Preston Palace en dus besloot ik om juist er nog van gebruik te maken! Haha alleen kreeg niet alles op helaas ! 😛
3 ) Na het ontbijt gingen we op weg weer naar huis! Was echt een geweldige ervaring om daar te verblijven voor 2 dagen!
4 ) Toen ik thuis was heb ik gelijk een artikeltje geschreven over een aantal veranderingen op mijn blog! En die kan je nu lezen!

Woensdag 9 maart

1 ) Mijn dag begon om kwart voor 8 en ik ben er maar uit gegaan! Langer blijven liggen was geen optie voor me!
2 ) Na het ontbijt heerlijk 2  gemiste afleveringen van PPL gekeken! Ik ben weer helemaal bij en de was is opgevouwen!
3 ) Om een uur had ik een eerste gesprek met een maatschappelijk werkster en het gesprek was erg fijn! Ben opgelucht!
4 ) Als soort van blijheid qua gesprek fietste ik langs de visboer en nam lekker een bakje kibbeling mee!

Donderdag 10 maart

1 ) Vanmorgen was het weer tijd om te spuiten ( haha het klinkt wel beetje fout… ) maar ik hoefde niet te gaan krabben!
2 ) Misschien zie je het wel of misschien ook niet maar ik heb echt de laatste tijd enorm veel last van eczeem wat vooral op mijn handen zit!
3 ) Samen met mijn moeder bij de Liddl geweest en een nieuwe hardloop outfit gescoord!
4 ) Onze konijnen hebben het graven ontdekt! 😛 en dus word het tijd om een zandbak aan te schaffen!

Vrijdag 11 maart

1 ) Tijd om weer naar het werk te gaan en wat neem ik mee ? Een Aardbei theezakje !
2 ) Vandaag ook besloten om lid te worden van Bites we love! Volgende week krijg ik mijn eerste pakketje binnen!
3 ) Heerlijk eind van de middag met de benen omhoog en de tv aan!!
4 ) Als avondmaaltijd heb ik zelf besloten om Sushi te bestellen! Jammie wat was het lekker!!!

—————————————-

Dit was weer mijn week! Het was een redelijk goeie week met allemaal goeie en positieve dingen! 🙂
Volgende week is het weer tijd voor het 2e gesprek en verder werk ik. Niet zoveel bijzondere dingen !

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend !!!

liefs ,
Joor

13 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #10

  1. Waahahahaa, gewoon die baan de schuld geven! Mijn ballen kwamen steeds in de goot. Hahaha, ik blijf lachen. Fijn om te lezen dat je zo’n goed gesprek hebt gehad met maatschappelijk werk. En kibbeling! Heerlijk! Fijn weekend, meis. XXX

Geef een reactie

