Boek reviews : On top & How blogs work

Vandaag heb ik voor jullie twee boek reviews over  boeken waar ik helemaal gek ben van geworden sinds ik ze heb aangeschaft! Deze boeken hebben me heel erg geholpen met wat ik nou precies wil met mijn blog en dingen wat ik anders wil gaan doen. Ik heb ze binnen een week uitgelezen! Ik moet wel zeggen sinds ik blog ( doe het al bijna 5 jaar! ) lees ik veel meer dan voorheen.

Boeken over het bloggen vind ik echt super interessant! Ik leer er veel van en plus het is leuk om weer nieuwe tips te lezen in een boek! Het boek van Anna Nooshin ‘ On Top ‘ heb ik via andere bloggers leren kennen. Ik was nieuwsgierig en ging toen even naar meneer Google om even het boek van Anna Nooshin op te zoeken. Na wat geneus op het internet kwam ik erachter dat ik het boek wel erg leuk vond! Dus toen besloot ik om het te gaan bestellen op meneer Bol.com. Maar  op de site van Bol kwam ik nog een boek tegen en dat was ‘ How Blogs Work ‘ van Stephanie Duval. Deze sprak me ook erg aan omdat ik enorm gek van het bloggen ben en ik wil nog zoveel leren hoe ik nog beter mijn blog wil maken etc. Dus hop meteen mijn winkelmandje in! Na een paar dagen kreeg ik ze netjes opgestuurd en kon ik beginnen met het lezen!

Anna Nooshin – On top

On Top is een inspiratiegids voor jonge vrouwen, vol humor en herkenbare situaties. Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een van de meest succesvolle online magazines van Nederland op. Ze werkt met de grootste merken uit de lifestyle industrie (van Chanel tot Nike) en reist de wereld rond voor haar baan. In On Top deelt ze haar tips en ideeën over hoe ook jij het beste uit jezelf kunt halen. Ze verpakt deze tips in een eerlijk (succes)verhaal, geïllustreerd met vele mooie – never seen before – privéfoto’s waarbij Anna niet terugdeinst om zichzelf van een andere kant te laten zien. Bron : Bol.com

Ik moet zeggen dit boek van Anna ben ik zo enthousiast geworden! Ze schrijft het zo ontzettend leuk! En er zitten leuke foto’s bij ook! Ze geeft ook ontzettend veel tips over online succes! En dat vind ik zo ontzettend tof!! Echte een aanrader voor mede bloggers en mensen die online succes wil maken! Dit boek van Anna is te koop onder andere bij Bol.com voor maar 2o,00!

Stephanie Duval – How blogs work

Hét bloghandboek van topblogster Stephanie Duval Droom je van een eigen blog? Of wil je de stap zetten van hobby blogger naar professionele blogger? Dan zet dit boek je op weg. Journaliste Stephanie Duval (www.70percentpure.be) blogt al meer dan tien jaar. Voor dit boek putte ze uit haar eigen ervaring en ging ze te rade bij top bloggers in binnen- en buitenland. Het resultaat is een inspirerend boek vol praktische tips & tricks die je helpen om van je blog een sterk merk te maken. Bron : Bol.com

Wauw! Dat is misschien wel het enigste wat ik kan uitbrengen na het lezen van dit boek! Wat een super leuk boek met bomvol tips over het bloggen! Er zijn verschillende boeken op de markt wat gaat over het bloggen! Maar ik vind deze echt een onwijs toffe en interessante boek!! Dit is wederom ook een aanrader voor elke blogger!!! Deze kan je kopen onder andere op Bol.com voor maar 19,99!

Conclusie

Deze twee boeken zijn echt een aanrader voor ieder die blogt. Het geeft je veel tips en helpt je echt om verder te gaan met het bloggen. Ben enorm blij ermee!
En ken jij deze boeken ?

Liefs ,
Joor

16 gedachtes over “Boek reviews : On top & How blogs work

  1. Pingback: Boek review : Anna Nooshin – On life

Geef een reactie

