OOTD : Minions

Vorig weekend was het zulk mooi lekker weer dat ik en een vriendin A hebben besloten om te gaan wandelen bij een mooi natuurgebied. Dus ik besloot ook om mijn camera mee te nemen om leuke foto’s daar te gaan schieten. En ik had die dag mijn favoriete shirt weer aan van de Minions met gecombineerd met mijn spijker short , dikke panty en mijn all stars! En overheen had ik mijn stoere leren jasje aangezien het toch wel iets te koud was om zonder jasje te gaan lopen buiten! Deze foto’s zijn geschoten bij het natuurgebied ‘Vlietland ‘.

IMG_7441

 

IMG_7450

Zonnebril : Deze heb ik gewonnen bij Denise en ik ben echt enorm blij ermee nog steeds!
Leren jasje : C&A
Minion shirt : Primark
Spijker short : Primark
Dikke panty : Primark
All stars : Pro

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

13 gedachtes over “OOTD : Minions

Geef een reactie

