OOTD : Streep VS spijker jasje!

Vrolijk Pasen allemaal! Vandaag gewoon weer een nieuwe OOTD! Ook heb ik vandaag mij eerste hardloopwedstrijd! Spannend!! Zelf ben ik erg benieuwd hoe het zal gaan verlopen! Maar goed vandaag dus gewoon een OOTD!  Op een donderdag toen het erg mooi weer was hadden S en ik besloten om naar het strand te gaan en besloten om gelijk daar ook foto’s te gaan maken voor mijn blog. Dus zo gezegd zo gedaan! Ook kwamen we tijdens onze wandeling wild vee tegen. Haha en een paard vond mijn tas erg lekker….

_MG_4813

_MG_4821Ik vond het een enorm geslaagd dagje en heb me enorm genoten van het mooie weer en met goed en gezellig gezelschap! Deze outfit is geïnspireerd door een outfit op pinterest. Haha en was vergeten om oude schoenen mee te gaan nemen op het strand. Dus mijn soort van mooie schoenen werden beetje vies maar hé dat kan allemaal weer schoon gemaakt worden! 🙂

_MG_4843

Spijkerjasje : C&A
Zwart / witte streep top : Esprit
Broek : Esprit
Ketting : Primark
Zwarte laarsjes : Van Haren

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs ,
Joor

16 gedachtes over “OOTD : Streep VS spijker jasje!

Geef een reactie

