Joorloveswriting geeft tips #3

Het is weer tijd voor een nieuwe ‘Joorloveswriting geeft tips ‘ ! Vandaag heb ik weer een paar leuke tips waaronder een boeken serie , oordopjes , Bridget Jones Baby ,
leuk festivalletje , outletshop en een toffe game wat ik graag doe op mijn telefoon! Ik probeer overigens elke maand om ‘Joorloveswriting geeft tips ‘ online te gooien maar soms lukt het niet altijd ivm andere toffe artikelen wat ik graag wil delen met jullie!

—————————————————————

Bridget Jones Baby

Hiervan werd ik zo enthousiast want ik ben echt een die hard fan van Bridget Jones! En ik werd nog meer blijer dat er nog een film aan kwam namelijk ‘Bridget Jones Baby ‘!
Deze film komt 15 september uit in de bioscoop en ik kan niet wachten! Ed Sheeran speelt een rolletje in en uiteraard Colin Firth en Patrick Dempsey  speelt mee in de film! Helaas geen Hugh Grant maar hé hopelijk is deze net zo goed en leuk als de andere 2!

Designer outlet Roermond

In Roermond staat al een tijd de Designer outlet. Het is eigenlijk een soort van dorp met allemaal Merk winkels ( denk aan Gucci, Tommy Hilfiger , Ralph Lauren , Vans , Puma etc. ) bij elkaar. En het heet niet voor niks outlet want je kan hier verschillende merk kleding kopen voor een goedkopere prijs! Nou ja bij sommige merken vind ik het zelf alsnog te duur. Maar het scheelt wel qua prijs. En de kwaliteit van de kleding is ook erg goed. Ik kom meestal een keer per jaar hier langs en ik neem altijd wel wat mee. Vooral de vans shop is mijn favoriet! En de Tommy Hilfiger shop. Deze Outlet kan je makkelijk vanaf station Roermond lopen ( ongeveer 10 / 15 minuten ) . Parkeren is ook genoeg plek. Deze Outlet is 363 dagen open ( behalve op eerste kerstdag & nieuwjaarsdag! ) .

Mijn favoriete app : Wordfeud!

Dit doe ik al een langere tijd maar ik ben gek op woordspelletjes en vooral wordfeud! Ik word wel vaak verslagen maar toch blijft het een leuke app! Ik doe het met collega’s , vreemde en met mijn vriend. Soms krijg ik wel eens berichten van jongens en vragen hoe oud ik ben en of ik vrijgezel ben. Haha ik moet wel lachen erom. Heb je ook wordfeud en durf je het aan om tegen mij een potje te spelen ? Ik heet : onlyjoorsurvive

Festival Dorst

Via Sammie kwam ik terecht op de foodtruck festival. Lijkt me ook erg leuk om te bezoeken! Maar sinds een paar dagen geleden kwam ik op Facebook een nieuwe variant tegen op het gebied van festivals etc. Namelijk festival Dorst . Deze festival bied ruim 70 soorten wijnen en genoeg nationaal en internationale gebrouwde biersoorten! Ook is er op deze festival gedacht aan eten en er zijn verschillende foodtrucks aanwezig. Deze dorst festival vind je op :

27 t/m 29 mei Westbroekpark Den Haag
26 t/m 28 augustus Stadspark Den Bosch
2 t/m  september Griftpark Utrecht

Tickets voor volwassene zijn 5 euro en je krijgt er meteen ook een glas bij! Muntjes zijn 1,30 per stuk! Zelf wil ik dit jaar voor het eerst deze festival gaan bezoeken! Dus ik heb nog geen ervaring ermee hoe het daar is. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar de website van deze festival!

Hacker serie van Meredith Wild

Sinds ik 50 tinten grijs heb gelezen vond ik het wel erg leuk om weer andere erotische boeken te gaan lezen. Via Sammie ( Haha sorry ik noem je al 2 x in deze post ! 😛 ) kom ik telkens weer op nieuwe boeken uit! Laatst was ik in een boekwinkel en kwam ik de Hacker serie tegen. Ik was wel erg nieuwsgierig geworden en had boek 1 ( Harde Liefde ) meegenomen. Uiteraard heb ik het boek heel snel uitgelezen en wilde ik snel de andere boeken kopen ( heb ik nog niet gedaan maar dat komt nog! ) . Deze serie gaat over :

Blake Landon. Sexy, woest aantrekkelijk, onbereikbaar: hij is de ultieme fantasie van elke vrouw. Blake is miljardair, befaamd hacker en krijgt altijd alles wat hij wil. Wanneer Erica Hathaway hem tegenkomt, krijgt ze hem niet meer uit haar hoofd. Maar de timing is verre van perfect.

Voor mensen die wel van dit soort boeken houd is dit zeker een aanrader!!

——————————————————–

Dat waren weer de tips voor deze keer! En wat vinden jullie van deze tips ? Of hebben jullie nog een leuke tip voor mij ?

Liefs ,
Joor

6 gedachtes over “Joorloveswriting geeft tips #3

Geef een reactie

