Vandaag geen ootd !

Sorry lieve mensen dat er vandaag geen ootd online is gekomen. Op dit momenteel is het erg druk offline en heb ik geen tijd gehad om een outfit te maken en foto’s ervan te maken.

Ook is helaas de auto begeven en moeten we zo snel mogelijk een nieuwe auto kopen ( dag geld! 😒 ). Omdat ik zelf erg afhankelijk ben van de auto. Ik rij altijd met de auto naar het werk. Nu moet ik andere dingen gaan regelen totdat we weer een auto hebben..

Ik vind het zelf niet zo leuk om aan andere mensen te vragen of ik de auto kan lenen. Maar goed ik ga toch maar vragen. Het kan niet anders!

Daarnaast wat leuker nieuws ik ben naar Duitsland geweest met mijn familie. Was erg leuk! Even ontspannen en gezellig offline leuke dingen doen!

Ook ben ik al drie keer op gesprek geweest bij een maatschappelijk werkster. Ik ben echt blij dat ik de stap heb gezet. Ik krijg oefeningen mee om thuis te oefenen. Ook ga ik misschien binnenkort een cursus volgen om meer steviger in mijn schoenen te gaan staan.

En… ik ga hopelijk ook vrijwilligers werk doen! Omdat ik vaak in de middag thuis zit wil ik toch wel wat gaan doen! Ik zal binnenkort in de babbel blog meer hierover vertellen!

En hoe gaat het met jullie?

Liefs

Joor

7 gedachtes over “Vandaag geen ootd !

  1. Wat balen van je auto zeg. Onze auto was laatst ook kapot en heeft ook flink wat gekost. Goed dat je een cursus wilt gaan volgen om meer steviger in je schoenen te gaan staan, iets wat ik ook nog wel moet leren πŸ˜‰

Geef een reactie

