Shoplog : Maastricht & Roermond

Vandaag laat ik eindelijk zien wat ik heb gekocht in Maastricht & in Roermond op donderdag 24 en vrijdag 25 maart! Ik heb vooral kleding gekocht maar ook weer twee nieuwe Essie lakjes en twee hele toffe boeken!

———————————————–

Maastricht

Via Groupon hadden mijn vriendin en ik een goedkope hotel gevonden in Maastricht en besloten om een dag en nacht in Maastricht te blijven. We gingen die donderdag vroeg met de trein zodat we alle tijd hadden om in Maastricht rond te wandelen en te kijken naar leuke dingen. Alleen het werd meer shoppen dan andere dingen bezichtigen! 😛

In Maastricht hebben ze een hele toffe boekwinkel ( Boekwinkel wat in een kerk gebouw zit! ) en daar ging ik natuurlijk wel even een kijkje nemen. En ik kwam natuurlijk niet met lege handen de winkel / kerk uit. Ik nam mee de stijlgids van Serena & het beste vrienden boek. Dat laatste was ik zo nieuwsgierig naar en besloot uiteindelijk om hem mee te nemen en te laten invullen door vrienden van mij. Net zoals dat je vroeger zo’n vriendenboek had maar nu voor volwassenen! De stijlgids van Serena leek me erg leuk om te lezen en misschien zitten er weer super toffe tips bij wat ik kan gebruiken!

Ook in Maastricht hebben ze een Vans winkel en ik ben dol op dit soort schoenen dus ik ging even een kijkje nemen zonder van te voren te weten dat ik er een paar ging kopen! Deze leukerds zag ik staan maar mijn oog viel eerst op een paar schoenen met cupcake’s erop. Maar nadat ik de cupcake’s schoenen had gepast kwam de winkel meneer aanlopen met deze leukerds! Toen was ik om! Deze zouden gaan worden voor mij. En leuk kleurtje voor de komende maanden! Deze zijn niet afgeprijsd maar dat maakte voor mij niet uit. Een keertje wat dure schoenen kopen is voor mij geen punt. Zo vaak koop ik geen dure schoenen. Ik ben blij met deze toffe vans schoenen!

Roermond

Op Goede vrijdag besloten we om voordat we helemaal richting Den Haag gingen te stoppen bij Roermond. Want in Roermond was de designer outlet te vinden. We stopte onze spullen in een kluis bij het station en gingen op weg naar de Designer outlet. Niet van te voren wetende dat het zo ontzettend druk was bij deze outlet. En op de terug weg kocht ik weer wat tofs op het gebied van nagellak!

De eerste winkel waar we naar binnen gingen was de Tommy Hilfiger! Ik ben dol op de kleding van Tommy alleen normaal gesproken zijn de prijzen best wel duur! Maar bij de outlet viel het nog wel redelijk mee. Deze shirt was maar 20 euro en ik vond hem zo leuk dat ik hem niet kon laten liggen.

Ik wou eigenlijk ook stiekem een jurk van Tommy en ik kwam gelukkig een geweldige jurk tegen! Wauw ik ben nog steeds ondersteboven ervan! Deze vind ik zo leuk omdat je op de schouders van die knopje ziet en een touw om je middel. Dit jurkje koste mij ongeveer 5o euro ( was eerst 70 euro! ) . Ik ben er super blij mee!

Uiteraard konden we de Vans shop niet overslaan en kon ik ook niet weerstaan om weer nieuwe vans te kopen! Ditmaal waren deze leukers maar 23 euro! Nu alleen nog ergens van de speciale sokken zien te vinden die ik in deze schoenen kan dragen!

Als laatste van mijn aankoopjes heb ik bij de kruidvat twee Essie lakjes gekocht ( ze waren toen 20 % korting ) . Vind zelf deze lakjes erg goed en blijft lang op je nagels zitten.
Binnenkort maar weer eens gaan lakken!

———————————–

En wat vinden jullie van mijn aankoopjes ?

Liefs ,
Joor

6 gedachtes over “Shoplog : Maastricht & Roermond

Geef een reactie

