En de winnaar is……

Jullie konden een paar weken terug meedoen met een hele toffe winactie. Namelijk een naar eigen keuze hangmat of hangstoel winnen! Vandaag laat ik jullie zien wie de winnaar is van deze geweldige winactie! Echt super leuk dat vele meededen met deze actie!! En trouwens niet getreurd als je niet bent uitgekozen want……… in mei heb ik voor jullie een nieuwe winactie! Wat je kan winnen ? Een te gek DM pakket wat ik in Duitsland heb gehaald voor jullie!!

———————————————

Maar goed jullie vragen natuurlijk af wie de winnaar is van deze winactie!! Ik wil hierbij ook zeggen dat ik de mensen die al mijn stappen hebben gedaan meerdere keren in het potje heb gestopt.

EN de winnaar van deze actie is …………………………………………..

—————————————————–

sanne gewonnen

 

 

 

Gefeliciteerd Sanne!! Je bent de gelukkige die een hangmat of hangstoel naar keuze mag uitzoeken via de webshop van Tropilex.com . Ik zal vandaag je een mailtje sturen met meer informatie !!

En nogmaals voor de rest van de mensen die meededen THANKS!!! Volgende maand een nieuwe win actie!!!

Liefs ,
Joor

8 gedachtes over “En de winnaar is……

Geef een reactie

