My Blogging Story Tag

Tags vind ik altijd wel erg leuk om in te vullen alleen het enige wat ik nog lastig vind is om weer andere mensen te gaan nomineren. Je weet niet meer wie wel en wie niet deze tag heeft gedaan.
Maar voor de rest is het super leuk! Je hebt verschillende tags die in deze bloggerswereld bestaan en vandaag is er een nieuwe tag ontstaan door Demi & Sharon. De tag My blogging Story tag gaat dus over het bloggen.

De Regels:

    1. Bedank degene die je hebt genomineerd.
    2. Noem de eigenaars van deze tag: Sharon & Demi
    3. Beantwoord de vragen.
    4. Tag 5 andere bloggers en laat ze weten dat ze genomineerd zijn.

Allereerst wil ik Demi bedanken voor deze toffe nominatie!! Leuk! En super tof bedacht meid. Hieronder staan mijn antwoorden op
de vragen. Ik vind trouwens bloggen echt geweldig leuk en kan niet meer zonder!!

1.Waarom wilde je een blog beginnen?

Ik wou een blog beginnen omdat ik ergens mij ei kwijt wilde en niet alleen in een schriftje. Maar sinds de jaren dat ik blog heb ik gemerkt dat mijn
keuzes in bepaalde onderwerpen sterk zijn veranderd dan in het hele begin.

2 Als je nu terug denkt aan die eerste dag wat denk je ?

Haha ik dacht nou is dat nou bloggen? Niemand reageert. Maar ik heb veel geleerd sinds de dag dat ik ben gaan bloggen.

3 Heeft het je leven veranderd ? Zo ja in welk op zicht ?

Het heeft zeker mijn leven veranderd. Ik merk ook vooral dat ik persoonlijk gegroeid ben en durf aantal dingen te gaan doen.
En merkte ook dat ik niet de enige in de wereld ben met persoonlijke problemen.

4 Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?

Bloggen is zeker een deel van mijn leven geworden. En is ook nog een hobby wat ik erg graag doe.
Bloggen doe ik met alle liefde en overal waar ik heen ga denk ik altijd ‘oh dat is wel leuk voor mijn blog ‘ of hé van dat moet ik even een foto maken.

5 Wat is het leukste wat je tot nu toe hebt meegemaakt met bloggen ?

Leukste vind ik het contact met andere bloggers ! Dat ik leuke bloggers online hebt ontmoet. En ook dat ik hele toffe samenwerkingen heb gedaan met
bepaalde bedrijven.

6 Is er iets dat je met je blog zou willen bereiken ? Zo ja wat dan ?

Het liefst wil ik dat nog meer mensen mijn blog gaan volgen en leuk vinden. Ik heb verder geen doel maar ik zie altijd wel hoe het gaat lopen.
Voor de rest blijf ik heerlijk bloggen en we zien het wel. Haha lekker nuchter.

7 Waar denk je dat je blog over 4 jaar gaat staan ?

Hopelijk misschien meer volgers en zo blijven bloggen wat ik nu doe! Het liefst ( ik denk dat ik ook voor de andere bloggers spreek ) wil ik het bloggen
als werk beschouwen maar hé blijf dromen….

8 Welke reactie is je het meest bijgebleven ?

Ik vind alle reacties wat ik tot nu toe krijg op mijn blog erg leuk! Maar de reacties die Marion achterlaat blijven stiekem toch wel het leukst! 🙂

9 Wat is het volgens jou het leukste aan bloggen ?

Schrijven van artikelen , contact met andere bloggers , events bezoeken , Foto’s maken etc. Er zijn nog veel meer leuke dingen
die ik tof vind van het bloggen.

10 Wat is jou gouden tip voor beginnende bloggers ?

Begin gewoon lekker met bloggen , reageer op andere blogs , en denk niet meteen dat je zoveel volgers krijgt op je blog.
En wat betreft met samenwerkingen met bedrijven zorg eerst dat je blog goed online staat en zorg dat je eerst wat ervaringen op doet met het bloggen.
De samenwerkingen komen vanzelf!

—————————————————————————

Ik vond dit echt een hele toffe tag om te doen! Bloggen is echt mijn passie wat ik met alle liefde doe! De volgende mensen wil ik graag nomineren voor deze tag :

1 ) Sammie
2 ) Marion
3 ) Madeleine
4 ) Jorinda
5 ) Heidi

De vragen heb voor jullie hieronder neergezet :

1 ) Waarom wilde je een blog beginnen?
2 ) Als je nu terug denkt aan die eerste dag wat denk je ?
3 ) Heeft het je leven veranderd ? Zo ja in welk op zicht ?
4 ) Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?
5 ) Wat is het leukste wat je tot nu toe hebt meegemaakt met bloggen ?
6 ) Is er iets dat je met je blog zou willen bereiken ? Zo ja wat dan ?
7 ) Waar denk je dat je blog over 4 jaar gaat staan ?
8 ) Welke reactie is je het meest bijgebleven ?
9 ) Wat is het volgens jou het leukste aan bloggen ?
10 ) Wat is jou gouden tip voor beginnende bloggers ?

En voor andere mensen die deze tag willen overnemen neem gerust over!

Liefs ,
Joor

8 gedachtes over “My Blogging Story Tag

Geef een reactie

