Kijkje in het leven van Joor #16

Lieve volgers , bloggers

Vandaag weer een gloed nieuwe week , helaas is mijn week slecht gestart want begon met ziek zijn! 😦
Helaas heb ik aantal dingen moeten afzeggen maar gezondheid gaat boven alles toch ? .  Ook was een vriendin afgestudeerd
en ging ik naar haar diploma uitreiking , kwam ik eindelijk erachter wat ik nou precies heb  en er was feest!

——————————————

Maandag 18 april

1 ) In mijn moeders auto kan ik via blauwe tanden ( Bluetooth ) spotify luisteren dus ik maakte speciaal een auto playlist.
2 ) Wat een ramp was het vanmorgen op het werk. Ik voelde me echt misselijk.  Na het werk meteen in de trein naar huis! Op naar mijn bank / bed!
3 ) Eindelijk op de bank en netflix aan en deze film ‘Fan girl ‘ gekeken. Best geinige film trouwens! En All Time low zit erin 😀
4 ) In de avond voelde ik me nog zo beroerd en misselijk dat ik een kersenpit op mijn buik deed.

Dinsdag 19 april

1 ) De kersenpit gebruikte ik om op mijn buik te leggen. Waardoor het misschien wat rustiger werd…
2 ) Gehele dag in deze Garfield pyjama rondgehangen. Ik had nergens zin in en zelfs ook niet opfrissen.
3 ) Op de bank met mijn dekens en kussens en uiteraard op schijf boekje en muziek om de dag door te komen!
4 ) Zoals jullie zien ben ik nog steeds bezig met dit boek. Hopelijk heb ik hem gauw uit want dan kan ik eindelijk verder met een nieuw boek!

Woensdag 20 april

1 ) Ik kan nog steeds geen koffie verdragen 😦 dus dronk ik maar thee en twee beschuiten met kaas.
2 ) Ik had ook eigenlijk vandaag een yoga les in de planning staan bij mijn schoonzus maar heb het afgezegd voelde me nog niet goed genoeg om mee te doen.
Hopelijk snel een keer want ik ben echt razend benieuwd of het Yoga wel wat voor mij is. Thuis heb ik ook even op de bank de bowlingbaan gebeld want volgende week
zaterdag ga ik bowlen met vrienden!
3 ) Ook nog in de middag buiten in de tuin gezeten en uiteraard weer even muziek geluisterd.
4 ) Blacky & Pluis genoten ook van het weer en zaten zo lekker dichtbij te chillen in de tuin ❤

Donderdag 21 april

1 ) Vanmorgen was niet mijn brood gesmeerd dus moest ik het deze keer zelf doen.
2 ) In de middag de diploma uitreiking van A en ik was samen met S aanwezig. Ook al voelde ik me nog helemaal gammel ik was er wel!
3 ) Daarna even snel naar de MAC even ongezond….
4 ) Toen ik thuis kwam lag er een pakketje voor me klaar. Binnenkort kan je zien wat het is!

Vrijdag 22 april

1 ) Wow het is alweer aardig licht en vooral rond zes uur!!
2 ) Thanks voor mijn lieve collega’s dat ik eerder weg mocht ivm urine afleveren bij huisarts….  ben ik wel achter gekomen wat ik nu precies heb.
En zoals je kan lezen……..  het is een blaasontsteking! Gelukkig heb ik een kuur gekregen en binnen vijf dagen zal het wel over zijn ( hoop ik! ) .
3 ) Toch nog even naar een verjaardag geweest ondanks dat ik niet fit was wel even gebleven.
4 ) Dank je Madeleine voor je tip bij de Action! Ik heb nu 2 canvas doeken en een toffe water fles gescoord!


Nou dat was wel mijn weekje. Begon deze week met niet wetend wat ik had tot aan gisteren. Nu maar hopen dat ik snel weer de oude ben!
Verder heb ik wel wat gedaan maar niet veel.

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend!!

Liefs ,
Joor

10 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #16

Geef een reactie

