Hippen laarzen en tips voor leuke festivals !

Ik zelf ben dol op festivals en concerten. Vooral rondom maart / april gaat weer het festival seizoen beginnen en is het weer heerlijk tijd om geweldige festivals te bezoeken. Ik vind festivals bezoeken erg leuk omdat je dan heerlijk met je drankje op het kleedje naar leuke muziek kan luisteren etc. Ik vind het altijd wel erg fijn om comfortabel kleding te dragen op festivals. Daarbij denk ik ook aan goede schoenen. Via een hele toffe webshop heb ik hele toffe laarzen voor festivals kunnen ontvangen en dat wil ik vandaag aan jullie laten zien! En ook daarnaast heb ik weer hele leuke tips voor 2016 wat betreft festivals!

Hip in de regen

Regen helaas hoort er ook bij het festival seizoen. Ik ben niet dol op regen en vooral niet als ik op een festival ben maar ik vind het wel fijn om wel goeie laarzen te hebben in verband met modder en andere viezigheid op de velden. De webshop ‘hip in de regen ‘ bied heel veel toffe laarzen en andere regen kleding , hoezen etc. Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen op deze web shop! Je kan dus gewoon heel hip door de regen lopen / wandelen / dansen etc.

Ik heb 3 weken geleden een paar hele toffe regenlaarzen ( naar eigen keuze ) mogen uitzoeken op hun webshop en heb uiteindelijk voor een paar zwarte met stippen uitgekozen. Aangezien ik vaak genoeg naar festivals ga en laarzen komen echt goed van pas. Ik moet wel zeggen ze zijn erg vlot met verzenden en binnen een paar dagen had ik ze al binnen!

Deze regenlaarzen vond ik zo cool !! Leuk met witte stippen en de binnenkant is van rood. Ze zijn ook stevig en perfect voor een festivalletje of een wandeling door de regen! Ik ben enorm enthousiast en zal zeker deze dragen en kan ze ook makkelijk combineren met een outfit! Zoek je regenkleding , laarzen , hoezen etc ? Dan ben je bij hip in de regen op het juiste adres!

Festival tips 2016

Omdat ik dit jaar zoveel leuke festivals zie en gespot heb wil ik met jullie een aantal toffe gratis en geen gratis festivals laten zien! Misschien denk je ‘ het is dat is wel een leuk festival ‘ of misschien ga je er wel heen als je deze blog hebt gelezen.

Het land van ooit festival

Een vriendin van mij sprak me aan over deze festival. Dit is een festival met allemaal dingen van de jaren negentig. Denk aan een ballenbak , springkussen , mini playbackshow , games van vroeger ( denk aan Tetris ) , stormbaan en nog veel meer. Dit festival is op zaterdag 2 juli 2016. Alleen waar dit plaats vind is nog onbekend maar als je meer info wilt over dit festival ga dan hier naar de Facebook pagina! Ik ga in ieder geval wel ! Ben erg nieuwsgierig geworden ernaar!

Parkpop

Elk jaar is het weer Parkpop in Den Haag. Een gratis festival in het zuiderpark. Verschillende soorten muziek , kraampjes met toffe dingen die je kan kopen en een hoop gezelligheid! Ik probeer elk jaar te gaan ( vorig jaar was ik op Rockwerchter ) . Dit jaar ga ik zeker weten naar Parkpop met vrienden.  Als je in de buurt van Den haag woont en je vind het leuk om naar een gratis festival te gaan? dan is Parkpop echt een leuk gratis festival! En het is zeker makkelijk te bereiken met het OV vervoer.  Er worden veel bussen en treinen ingezet op Zondag 26 juni.  Voor meer informatie kijk op de website van Parkpop!

Bevrijdingsfestival

Natuurlijk kan bevrijdingsfestival niet ontbreken in mijn festival lijstje. Elk jaar vieren we de vrijheid door het hele land. Ik zelf ga elk jaar naar een bevrijdingsfestival. Ik vind het onwijs tof en leuk en vooral extra leuk als het weer mooi is! Door het hele land zijn optredens van bekende artiesten. Op de site van bevrijdingfestival kan je zien wie wat waar optreed. Dit jaar ben ik te vinden op het festival in Den Haag. Lekker dichtbij ! Het word altijd gehouden op het Malieveld in Den Haag ( bijna tegenover het station ) . Onder andere komen optreden ;  Maan , Will & the people , Kenny B etc.

——————————————

En wat vind je van deze laarzen en ga jij dit jaar naar een festival ?
p.s Fijne koningsdag! hopelijk valt het weer mee !

Liefs ,
Joor

6 gedachtes over “Hippen laarzen en tips voor leuke festivals !

Geef een reactie

