Shoplog : Alieexpress deel 2!

Ik had een tijd geleden wat besteld op de populaire Aliexpress site maar na die bestelling vond ik nog meer leuke dingen en voordat ik het wist had ik weer wat dingen besteld. Heb je mijn eerste bestelling niet gezien? Klik hier om ernaar toe te gaan. Vandaag laat ik je zien wat ik nog meer heb besteld bij Alieexpress!

——————————————————-

Telefoon hoesjes

Alsof ik niet genoeg telefoonhoesjes had besloot ik deze 3 te bestellen voor ongeveer 2/3 euro per stuk. Je zou vast denken waarom 3 telefoon hoesjes ? Nou dat vraag ik me zelf ook vaak af.
Maar ik vond deze zo onwijs tof dat ik ze niet kon laten liggen! En ik wou eigenlijk alleen een achterkantje hebben omdat ik het toch fijn vind gebruiken.

Once upon a time ketting

Voor diegene die Once Upon a time kijken komt deze ketting van de serie vandaan. De Groene heks draagt hem. En ik wou hem ook zo graag hebben! En was maar 3 euro! Ik blij en nadat ik hem had besteld was het uitverkocht! Wat een geluk.

Oorbellen

Ik zocht nog naar leuke oorbellen omdat ik het toch nog leuk vind om ze te dragen. Ik heb niet voor niks gaten laten schieten in mijn oren. Deze vond ik zo tof eruit zien en besloot om ze te bestellen. Ik heb ze al een keer gedragen! Alleen ze zijn wel best zwaar aan je oren. Maar dat vind ik niet erg. Ik ben echt verliefd geworden op deze oorbellen! Deze waren geloof ik onder de 5 euro.

De tijdsdrijver van Harry Potter

Ik wou eigenlijk zo graag iets van Harry Potter hebben qua sieraden. Toen kwam ik deze tijdsdrijver tegen. Wat een leukerd! De binnenste ringen kunnen gedraaid worden. Alleen de zandloper wat je in het midden ziet is helaas stuk gegaan. Maar ook zonder zandlopertje vind ik hem geweldig! Deze was iets van 3 euro geloof ik.

Mooie roze ketting

Deze mooie ketting zag ik ook staan bij Alieexpress en vond hem zo mooi dat ik hem gelijk in mijn winkelmandje heb gedaan. En het was iets onder de 5 euro deze ketting! Ik was helemaal verliefd erop en al helemaal toen ik hem binnen kreeg! Het lijkt een beetje op en statement ketting. Als je begrijpt wat ik bedoel 🙂 .


Dat was mijn aankoopjes van Alieexpress!! Ik heb nog 2 andere sieraden gekocht maar die vond ik niet zo leuk om te laten zien….
Maar goed ben in het algemeen erg tevreden over mijn aankoopjes en dat ze binnen een paar weken binnen zijn gekomen! YES! ❤ Vooral sieraden had ik niet zoveel en wou het combineren met mijn outfits.

En wat vinden jullie van mijn aankoopjes van Alieexpress ?

Liefs ,
Joor

13 gedachtes over “Shoplog : Alieexpress deel 2!

Geef een reactie

