Kijkje in het leven van Joor #17

Lieve bloggers , volgers

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht van mij! Gelukkig sloeg de kuur aan en voelde ik me al aardig beter ,
heb weer fijn gewerkt , koningsdag gevierd , vrijwilligerswerk gedaan en heb eindelijk onze auto na wat flink gestress!


Maandag 25 april

1 ) Na mijn vrije weekend was het weer maandag en weer tijd om te gaan werken. Vandaag was het een van mijn laatste dagen dat ik mijn kuurtje inneem..
2 ) Dag Vleuten! Met de trein richting Den Haag!  Je ziet ook in de spiegel mij… haha 😛
3 ) Toen ik thuis was heb ik heerlijk even sims 4 gespeeld.
4 ) En ook alvast begonnen aan het boodschappenlijstje voor deze week!

Dinsdag 26 april

1 ) Vanmorgen begon ik met een kop thee en heb er honing weer eens erin gedaan! Jammie..
2 ) Vind het zo heerlijk om op de bank muziek te luisteren en ja ik had nog mijn pyjama aan ( rond 11.40 ) .
3 ) Eind van de middag konden we onze nieuwe auto ophalen!! Alleen helaas waren we vergeten de auto te verzekeren dus moesten we nog een extra dagje
wachten om onze auto op te kunnen halen!
4 ) Ja ik ben sinds maandag ( zie mijn instagram account ) begonnen aan een No Buy Challenge voor een maand maar ik moest echt nog oranje spullen halen voor mijn werk…
Dus deze heb ik wel even gekocht. Maar ben niet naar de kruidvat en andere winkels geweest….. 😛

Woensdag 27 april ( koningsdag )

1 ) Vanmorgen moest ik werken op Koningsdag en ja je moet dan wel iets oranjes aan trekken hé ? De bewoners vonden het in ieder geval leuk! 😀
2 ) Voordat mijn vriend en ik naar Delft gingen hebben we geluncht thuis en ik nam twee boterhammen met ei!
3 ) Het weer was wel oké maar echt koud we besloten om even in een kroeg te gaan zitten en uiteraard proosten we op de koning! 🙂
4 ) Groeps selfie op station Delft! Hierna gingen we mijn vriend en ik weer naar huis! Was echt een top dagje in Delft ! ❤

Donderdag 28 april

1 ) Vanmorgen nog helaas met een leen auto van mijn schoonouders naar me werk….
2 ) Zal ik de auto mee krijgen eindelijk??????????????
3 ) Ja hoor!!!!!!!!!! Alles is geregeld en hij staat bij ons huis!! ❤
4 ) Ook heb ik vanmiddag een paar uur vrijwilligerswerk gedaan bij een verzorgingshuis. Ik zat samen met een vaste medewerker in een woonkamer met aantal ouderen. We dronken koffie / thee en deden spelletjes met elkaar. Was echt enorm gezellig!! Ik ga het zeker weten vaker doen want ik vind het zo leuk!!

Vrijdag 29 april

1 ) Vandaag was ik vrij en besloot om een to do list te maken voor vandaag! Niet alles heb ik gedaan voor vandaag 😦
2 ) Was opgevouwen terwijl ik TLC ‘ Say Yes to the Dress ‘ keek. Altijd leuk om te kijken!
3 ) Ook vandaag de ANWB Gebeld om een wijziging door te geven.
4 ) Ik ben zo blij het lukt me aardig om deze hele week genoeg water te drinken. Alles met een sterretje betekent dat je genoeg water drink per dag!


Zo dat ging weer snel voorbij zo’n week! Een feest dag achter de rug. Voor de komende dagen ( zes ! ) ga ik werken en doe ik genoeg leuke dingen tussen door. Voor volgende week zal mijn overzicht van maandag tot donderdag gaan.

Hoe was jullie week & hoe heb jij koningsdag gevierd ?

Fijn weekend!!

Liefs ,
Joor

13 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #17

Geef een reactie

