Kijkje in het leven van Joor #18

Lieve lezers , volgers

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht. Je ziet alleen vandaag van Maandag tot donderdag! Deze week heb ik enorm veel gewerkt ( vijf dagen! )
en tussendoor had ik ook nog een vrije dag ( Donderdag ) . Door al het werken ben ik best kapot in de avond. Daarom ga ik ook vaak vroeg mijn bed in zodat
ik de volgende dag weer heerlijk fris en fruitig ben.


Maandag 2 mei

1 ) Vanmorgen moest ik weer werken en dronk ik koffie en deed ik een wordfeud spelletje met een collega.
2 ) Na het werk ging ik direct naar het vrijwilligerswerk. Ik ging vandaag voor het eerst mee lopen met de wandelclub van het verzorgingshuis in het Westland!
Was heerlijk weer en super gezellig! Ik ga dit zeker vaker doen!
3 ) Toen ik weer thuis kwam heb ik de was opgevouwen en gekeken naar ‘Four Weddings ‘ op TLC.
4 ) Ik was het zo zat om tien over half acht dat ik maar heb besloten om het bed in te duiken. Haha uiteindelijk viel ik pas tegen negen uur in slaap…

Dinsdag 3 mei

1 ) Vanmorgen toen ik koffie wilde gaan zetten zag ik dit! ❤ Super lief weer om zo’n briefje te lezen! En wat hou ik zo veel van me schatje!
2 ) Na het werk heerlijk geluncht met boterhammen thee en de nieuwe Cosmopolitan.
3 ) Mijn To Do list voor vandaag. En ik heb alles gedaan vandaag wat ik moest doen en dat lucht erg op!
4 ) Tijd om heerlijk te gaan wandelen! Haha de sjaal erbij was wel beetje iets te warm….

Woensdag 4 mei

1 ) Nog 2 werk ochtenden te gaan en dan zijn mijn zes werkochtenden voorbij!
2 ) Na het werk ben ik meteen weer gaan hardlopen! Helaas ging het hardlopen stuk minder 😦
3 ) Ook ik ben 2 minuten stil geweest om acht uur ter nagedachtenis aan iedereen die gevochten en gesneuveld zijn in de oorlogen.
4 ) Vroeg het bed maar eerst een kop warme melk!

Donderdag 5 mei ( Hemelvaartsdag & Bevrijdingsdag )

1 ) We zijn zo blij met deze nieuwe buitenhok voor de konijnen ( gisteren heeft mijn schoonvader dit gemaakt voor ons! ) en zo kunnen we heerlijk in de tuin zitten zonder dat de konijnen rond lopen.
En we gaan ook binnenkort onze tuin opknappen!
2 ) Vandaag is het en Hemelvaartsdag en Bevrijdingsdag.  Vandaag blijven we gewoon heerlijk thuis. Geen festival niks.
3 ) Kwam er ook achter dat ik meer dan 200 volgers heb op wordpress!!! THANK YOU voor het volgen van me blog ❤
4 ) Tussen het zonnen door heb ik ook wat artikels geschreven waaronder ‘ iets met knappe mannen , joorloveswriting geeft tips etc. ‘.

Het was een korte week en voor misschien sommige deze week de laatste week van de vakantie!
Volgende week ga ik op de konijn van een vriendin oppassen , ga ik werken en verder niet echt bijzondere dingen doen.

En hoe was jullie week ? En wat hebben jullie gedaan op Bevrijdingsdag ?

Fijn weekend en geniet van het mooie weer!

Liefs ,
Joor

8 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #18

Geef een reactie

