Kijkje in het leven van Joor #19

Lieve volgers , bloggers

Vandaag weer een normale week overzicht. Deze week heb ik weer een gesprek gehad bij mijn maatschappelijk werkster,
heb ik toch nog wat gekocht bij de primark ( ondanks dat ik via instagram had gezet dat ik een no buy challenge hield tot eind mei .. OOPS ๐Ÿ˜› ) ,
en heb heerlijk genoten van de zon!

—————————————-

Maandag 9 mei

1 ) Eindelijk weer op mijn werk mijn slippers en mijn gele dunne broek aan! ๐Ÿ˜€
2 ) Na het werk had ik weer een gesprek met een maatschappelijk werkster!
3 ) Zoek je fiets op DELFT! ๐Ÿ˜› even gezellig bij vriendin langs geweest in Den Haag.
4 ) Thuis heerlijk een mok vruchten thee!

Dinsdag 10 mei

1 ) Vandaag was ik vrij en was ik begonnen met mijn ontbijt en de boodschappen aan het opschrijven!
2 ) Haha zoals alle andere bloggers ben ik genomineerd en toch heb ik me vandaag aangemeld voor deze wedstrijd. We zullen zien waar het schip strand!
3 ) Heerlijk geluncht met een gebakken ei op brood! Jammie!
4 ) Ook weer vandaag een bezoekje gebracht aan de meest vriendelijkste winkel ( not! ).

Woensdag 11 mei

1 ) Een van de eerste dingen wat ik doe in de ochtend is mijn telefoon schoonmaken met een brillendoekje !
2 ) Na het werk heerlijk koffie geleut bij mijn moeder aan het water!
3 ) Bij bepaalde vriendschappen zit ik nog steeds mee. Een bepaalde vriendin is zeg maar alleen aan der zelf aan het denken en nooit aan een ander.
Ik zit hier al een tijdje mee opgeschept en weet nog niet wat ik er mee moet gaan doen.
4 ) Haha check hoe laat ik nog wakker ben…………. Uiteindelijk ben ik een uur later pas naar bed gegaan … oops ๐Ÿ˜›

Donderdag 12 mei

1 ) Goed begin van de dag heerlijk koffie drinken in de zon in onze tuin! ๐Ÿ™‚
2 ) Eind van de ochtend op mijn fiets gesprongen richting Delft station
3 ) Want ik ging even naar de primark in Den Haag. Lijstje mee en gaan met die banaan! Wat ik heb gekocht zeg ikย nog niet ๐Ÿ˜›
4 ) Na wat dingetjes gekocht in de primark en media markt had ik best wel trek en besloot ik om in een onbekende zaakje te gaan lunchen!

Vrijdag 13 mei

1 )ย  Eindelijk kan ik via een draadje mijn Spotify muziek luisteren in de auto! โค
2 ) Na het werk weer gezellig naar de allerleukste Jumbo winkel en helaas kwam ik mevrouw chagerijn ook weer tegen…
3 ) Heerlijk in mijn comfy outfit thuis rond hangen…
4 ) Ook nog even me mijn sims gespeeld. Haha heb een huis zonder dak….

———————

Wat een chill weekje was het!! Afgelopen week ook nog nagedacht over mijn blog. Wat ik nog wil doen etc. Nog even een week wachten en dan
zie ik eindelijk Mumford and Sons live in Ziggo dome! En ga ik met vriendinnetje Amsterdam onveilig maken. En ik ga met moeders een paar dagen weg!
Heb er zin in!

Voor het weekend is de planningย  werken werken en nog eens werken ๐Ÿ˜› Ook met pinksterren ben ik op het werk te vinden.

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend & fijne pinksterren! Maandag zie je gewoon een OOTD!

Liefs ,
Joor

3 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #19

Geef een reactie

