OOTD : outfits wat ik droeg bij een fotoshoot!

Het is vandaag 2e pinksterdag en dus ook gewoon weer tijd voor een OOTD. Eigenlijk heet het outfit of the day maar voor vandaag maak ik een uitzondering om 3 verschillende outfits aan jullie te laten zien. Deze outfits droeg ik vorig jaar bij de fotoshoot wat ik samen deed met mijn zus. Wat een geweldige leuke ervaring was het met mijn zus. Ik heb van deze ervaring een blog geschreven en je kan het hier terug lezen.

outfits fotoshoot

Linker outfit

Zwarte jurkje : C&A
zwarte panty : H&M
Zwarte laarsjes : Kens
Sieraad : Juwelier

Middelste outfit

Vogel jurk : Primark
Zwarte panty : H&M
Zwarte laarsjes : Kens

Rechter outfit

Blauwe top : Tommy Hilfiger
roze / witte rok : Think twice
Roze ballerina’s : Tommy Hilfiger
armbanden : Pandora

Wat vinden jullie van deze outfits ? Welke vind jij het leukst ?

Liefs ,
Joor

p.s Fijne 2e pinksterdag iedereen!

 

 

10 gedachtes over “OOTD : outfits wat ik droeg bij een fotoshoot!

Geef een reactie

