De winnaar van de dm pakketje is……………

Twee weken begon mijn winactie van de DM pakketje hier op Joorloveswriting. Vandaag is deze actie ten einde en verklap ik de winnaar! Bedankt voor iedereen die mee hebben gedaan! Er kan helaas maar een de winnaar zijn. Maar niet getreurd als je niet heb gewonnen ik zal wel eens vaker een winactie organiseren. Dus houd mijn blog maar in de gaten!

De winnaar van deze winactie is gewonnen door………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..

LifeandMusic98 ( oftewel Claudia ) gefeliciteerd meid! Je hebt gewonnen! Ik zal je straks even een mailtje sturen met wat informatie 🙂 En nogmaals thanks voor de andere meiden die hebben meegedaan! Super leuk!

Liefs ,
Joor

3 gedachtes over “De winnaar van de dm pakketje is……………

Geef een reactie

