Plog : Dagje Amsterdam , uit eten en Mumford & Sons !

Vandaag geen persoonlijke weekoverzicht online maar een leuke plog! Omdat ik van de week een paar dagen met mijn eigen moeder op stap ben geweest en ik had eigenlijk helemaal geen tijd om een weekoverzicht te maken. Vanaf volgende week kan je weer lekker gluren bij mijn weekje! πŸ™‚ . Voor vandaag heb ik een leuke plog! Op maandag 23 mei ging ik naar Amsterdam en ging in de avond naar de Ziggo Dome om Mumford and Sons te zien. Het was echt een geweldige leuke dag! Kijk je mee naar wat ik allemaal heb gedaan deze dag ?

De dag begon bij S in haar huis want ik sliep twee nachten bij haar.Β  Ik had oploskoffie meegenomen en ik vind dat zelf erg lekker! Daarnaast dronk ik ook een paar dopper flesjes leeg omdat ik van mezelf echt 2 liter water moet gaan drinken per dag.

We namen rond twaalf uur vanaf Den Haag HS de trein richting Amsterdam. Wel erg fijn om te weten dat we binnen 40 minuten al in Amsterdam waren! En gelukkig konden we nog wel ergens zitten in de trein.
En kon ik ook gelijk in de trein kijken of mijn vakantie geld erop stond. Haha helaas kwam er een storing bij de ING en kon ik niet geld overmaken… Bagger!!

Hallo Amsterdam! We zijn er ! Maar wat een grijze saaie dag! Maar voor ons maakte het niet uit want we maken er zelf wel een leuke dag van! Op naar het waterlooplein! Daar hebben ze echt onwijs toffe leuke dingen waaronder vintage winkels!!

We zijn er bij de waterlooplein en uiteraard in Amsterdam zie je veel rondvaartboten etc. Helaas was er vandaag niet onze favoriete panty winkeltje. Dus toen zijn we in een andere te gekke vintage winkeltje ingedoken. En wat een onwijs toffe kleding hebben ze daar!

Even passen in de kleedkamer. Haha een van deze kleding stukken heb ik gekocht maar welke het is geworden hou ik nog eventjes geheim πŸ˜›

Onderweg weer terug richting het centrum van Amsterdam maakte we even een tussenstop in een klein schattige bakkerijtje en deze mini Nutella potjes stonden op de toonbank. Erg leuk! En zelf namen we even wat lekkers ( een wafel en een cheescake ) .

En toen kwamen we in de winkelstraat van Amsterdam. Haha je zou vast wel denken die zullen vast wel de Forever 21 in zijn gedoken… En ja hoor! Uiteraard kan ik een bezoekje aan de Forever 21 ( een van mijn favoriete kleding winkels ) niet overslaan.

Vond de kleding bij de Forever 21 beetje tegenvallen en had maar een kledingstuk meegenomen naar de kassa. Haha wat het is laat ik een andere keer zien bij mijn uitgebreide shop log van Amsterdam! Ik ben in ieder geval super blij ermee!

Next stop ……. H&M! de tekst vond ik echt geweldig! past precies in deze plog. Bij de H&M vond ik wel aardig wat dingen leuk. En het is altijd super leuk om lekker te snuffelen tussen geweldige kledingstukken.

Jurkjes bij de H&M! Haha mijn favoriete rek van de hele winkel… Β Als ik het wil kon ik het hele rek meenemen… Maar niet gedaan…. mijn vriend zou denk ik ook niet erg blij worden πŸ˜›

Afscheid genomen van mijn oude Eastpack 😦 😦 3 of eigenlijk 4 jaar meegelopen en het werd tijd voor een nieuwe. Heb een nieuwe toffe gescoord bij de Vans winkel!

Ook nog even een bezoekje gebracht aan de Mac Store in Amsterdam. Ik heb wel een aantal toffe lippenstiften gezien maar NIKS GEKOCHT! wie weet de volgende keer.
Ik twijfel nog tussen een paar kleurtjes.

Na een dag lang winkelen besloten we om een terrasje te pakken een biertje te drinken! Proost op een gezellige dag!

Rond half zes gingen we uit eten in een leuk en goedkoop restaurantje dichtbij de dam. Aangezien we in de avond naar de Ziggo Dome gingen hebben we op tijd gegeten
en het was echt heerlijk! Lekker een stukje vlees , gepofte aardappel en hoop gezelligheid!

Na het eten liepen we naar de dichtstbijzijnde Metro station en toevallig liep onze route gedeeltelijk door de wallen. Haha even toerist uit hangen πŸ˜›

Rond half acht kwamen we aan bij de Ziggo Dome en we konden heerlijk doorlopen. Deze keer zaten wij bij ingang noord rang 1 ! Het was echt een heerlijk rustig sfeertje en geen gillende of hysterische meiden van 16…

Dit is een van de foto’s die ik heb gemaakt. De rest komt nog in een andere blog! Maar wat zijn de mannen van Mumford & Sons echt geweldig goed! Live zijn ze echt nog beter!! En een heerlijk sfeertje met allemaal vrolijke mensen!!! Ze speelde ook vele bekende nummers zoals ‘ The Cave , Little lion Man & Believe ‘.

Even een filmpje van iemand anders gebruikt aangezien mijn filmpjes mij uitgebreid hoort mee zingen. Maar kijk hoe geweldig het was!! ❀ Krijg nog steeds kippenvel !!! Als ze weer komen ga ik weer! Ik vond het concert echt helemaal geweldig!! ❀ ❀

De terug reis naar Den Haag was rustig verlopen. Niet te druk en we konden gewoon zitten en haha ik ben in slaap gevallen in de trein. Ben het niet meer gewend denk ik zo laat nog wakker en concerten bezoeken. Maar het was echt een geweldige dag! Heb enorm genoten!!

———————————–

Zijn jullie wel eens een dagje naar Amsterdam gegaan ? Vanaf volgende week is het weer gewoon op elke zaterdag mijn persoonlijke weekoverzicht! πŸ™‚ En vinden jullie het leuk om vaker plogs te zien? Want stiekem vind ik het wel erg leuk om zoiets in elkaar te zetten. En MORGEN zondag 29 mei ga ik eindelijk twee hele toffe dames ontmoeten namelijk DEMI & Claudia!! Ik kan niet wachten! Misschien dat ik morgen ga ploggen… πŸ™‚Β 

Fijn weekend !!!Β 

Liefs ,Β 
Joor

14 gedachtes over “Plog : Dagje Amsterdam , uit eten en Mumford & Sons !

  1. Pingback: Shoplog : Winkelen in Amsterdam

Geef een reactie

