Kijkje in het leven van Joor #21

Lieve lezers , volgers en mede bloggers

Vandaag weer een persoonlijke weekoverzicht van mij! Deze week ben ik weer begonnen met hardlopen ,
gesprek gehad bij een maatschappelijk werkster , heb ik gewerkt en ook nog eens opgepast.
Het was voor mij een rustige week met leuke dingen!

—————————————————–

Maandag 30 mei

1 ) Een van mijn laatste vrije dagen begon ik weer met koffie in mijn blond mok!
2 ) Ik doe mee weer met de #echtepostiscool en deze cadeautjes waren ingepakt en vanmorgen gelijk op de bus gedaan.
3 ) Ook had ik vanmorgen weer een gesprek bij een maatschappelijk werkster en onderweg had ik een obstakel…..
4 ) Uit het gesprek kwam voor dat ik mijn week elke maandag of zondag alvast ga plannen met afspraken en dingen die ik MOET doen zodat ik toch een goed gevulde week heb.

Dinsdag 31 mei

1 ) Yes vanaf vandaag weer begonnen met hardlopen en hopelijk deze keer ga ik het volhouden! Het boek van Annemerel is echt een inspiratie bron voor het hardlopen! Was trouwens een erg lekker loopje! 🙂
2 ) Eind van de ochtend ben ik weer eens gaan boodschappen doen in de gezelligste supermarkt.
3 ) In de avond na het warme eten heerlijk met een kop thee en het boek van Annemerel in de tuin gezeten! Het was erg lekker weer!
4 ) Ben op dit moment erg verslaafd aan andermans huizen bij de Sims. Het liefst jat ik hun ideeen… 😛 Maar zelf krijg ik ook enorm veel nieuwe ideeen om huizen te gaan bouwen.

Woensdag 1 juni

1 ) Ontbijten met mijn nieuwe blond bord! ❤ binnenkort kan je mijn tot nu toe collectie van Blond op mijn blog zien! Ik ben inmiddels een grote fan van dit merk!
2 ) Alvast de aardappelen geschild en de wortels geschild en gesneden. Zoals je kan zien weet je nu wat we in de avond gaan eten!
3 ) Tussen alle huishoudelijke taken ben ik ook nog voor dat het ging regenen nog heerlijk wezen wandelen. Op de dagen dat ik niet hardloop ga ik wandelen!
4 ) Ben ook enorm verslaafd aan de oude serie van Full House. Heb al bijna seizoen 1 afgekeken! Nog 7 te gaan!

Donderdag 2 juni

1 ) Ik mocht weer werken na bijna 2 weken vrij te zijn geweest! Heb er weer zin in!
2 ) Ben verrast blij met een pakket van Rituals! Zelf kende ik de oranje lijn nog niet.
3 ) Heerlijk wezen oppassen op mijn neefje en nichtje en ik zit hier bij mijn prive kapster!
4 ) Zodra de kids sliepen kon ik heerlijk op de bank naar mijn favoriete programma’s kijken op RTL XL.

Vrijdag 3 juni

1 ) Donderdag avond sliep ik bij mijn ouders en wanneer ik vrijdag ochtend voor het werken naar beneden kwam , kreeg ik een leuke begroeting van mijn ouders hond ‘ bo’. Bo is en blijft mijn maatje.
2 ) Na het werken en koffie geleut bij mijn moeder ,schoonzus en nichtje ben ik de trein insprongen richting huis en keek ik een aflevering van Full House op mijn telefoon! Ik kijk nu meer series in de trein dan dat ik naar muziek luister.
3 ) Na wat dingen gedaan te hebben in het huis ben ik ook weer de pad opgegaan en heerlijk een rondje hardgelopen! Wat voelt dit goed zeg! Ik zit nu echt in de hardloop mood!
4 ) Ook vandaag kreeg ik het nieuwe boek van Anna Nooshin ‘ On Life ‘ op de deurmat! Ik ben blij!

——————————————————-

Wat ging de week alweer snel voorbij! En het is alweer juni! Ik vond het een fijne week! Volgende week zie ik 2 vriendinnen weer die niet dichtbij mij wonen , ga ik veel werken en begin op een vaste dag ( donderdag ) met vrijwilligerswerk! 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend !!! 

Liefs , 
Joor

3 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #21

Geef een reactie

