Leuke gadgets bij Hoesjesoutlet!

Ik heb echt enorm veel hoesjes voor mijn telefoon ( een stuk of 3/4 ) . Eigenlijk best veel maar ik hou van afwisseling! Dus eigenlijk hoefde ik geen hoesje meer voor mijn telefoon. Laatst kreeg ik een mailtje van Hoesjes outlet  met een vraag of ik een product wilde reviewen. Natuurlijk wilde ik dat wel en ik ging even neuzen op hun webshop. Deze webshop bied niet alleen hoesjes aan maar ook andere producten aan voor je telefoon ( zoals snoertjes , opladers etc. ) . Ik koos uiteindelijk voor 2 producten die ik eigenlijk nog wilde voor mijn telefoon en voor in mijn auto.

Hoesjes outlet bevat echt onwijs veel leuke hoesjes voor de samsung & Huawei en de Iphone. Maar wat ik al eerder hierboven vermelde is dat ze niet alleen maar hoesjes hebben maar ook extra dingen voor je telefoon.  Ik koos dus op de pagina van de Samung Galaxy S5 naar 2 producten die ik tof vind en handig om te gebruiken. Eentje was een powerbank & de ander een extra snoertje voor in de auto zodat ik muziek van Spotify in de auto kan luisteren tijdens het rijden!

De powerbank & Luxe Audi0 AUX kabel

Ik had het al vlot besteld en kreeg het binnen 2 / 3 dagen binnen. Ik vond of vind dit een super snelle service! De verzending is ook nog eens gratis! Het pakketje zag er goed uit en zat ook netjes ingepakt. De rode kabel vond ik echt geweldig leuk! Leuk kleurtje! En de powerbank wilde ik graag hebben omdat ik eentje heb die niet zo goed oplaad. Dus ik ben erg nieuwsgierig geworden naar deze powerbank! Uiteraard heb ik wel even een paar dagen nodig gehad om het te testen.

Rode luxe Audio Kabel

Deze rode luxe Audio kabel vond ik qua uiterlijk erg leuk! En past wel in onze auto! Ik heb een paar dagen met de auto gereden en met deze kabel in mijn telefoon en ik ben echt super blij ermee. Het werkt goed en past uitstekend in mijn telefoon en kan heerlijk spotify luisteren in de auto via mijn telefoon! En ik kan mee gebeld worden in de auto ook nog!! Super handig! Ik ben er echt super blij mee en ben erg enthousiast over deze audio kabel!

De powerbank

Deze powerbank zag ik ook op de webshop staan en ik bedachte me eigenlijk geen seconde deze moet ik hebben! Ik had eigenlijk al een powerbank hier maar die vond ik niet zo goed. Dus ik bestelde bij deze bestelling een witte powerbank en toen ik het binnenkreeg was het meteen tijd om te gaan testen! Eerst laden ik hem op via mijn telefoon oplader. Zodra het lampje blauw brandde was het opgeladen. En dus kon ik ook met mijn telefoon aan de gang. Mijn telefoon word niet helemaal goed opgeladen met deze powerbank helaas. Hij komt maar tot de 80 %. Mijn andere powerbank laat wel mijn telefoon tot de 100 %. Verder is het eigenlijk wel een prima ding.

————————————————————————–

Ik ben eigenlijk wel dik tevreden met deze leuke audio kabel en powerbank ( de powerbank laad niet helemaal op maar ik vind dat niet zo heel erg ) .  En onwijs leuk dat ik zo’n tof mailtje heb mogen ontvangen. 

Hebben jullie een powerbank of andere extra dingen voor je telefoon ? of hoeveel hoesjes hebben jullie voor je telefoon? 😛

Liefs ,
Joor

3 gedachtes over “Leuke gadgets bij Hoesjesoutlet!

  1. Wat ene leuke items heb je voor je telefoon uitgezocht. Ik moet eerlijk zijn ik heb geen gadget voor mijn telefoon en maar één hoesje. Waarschijnlijk zal dit veranderen als ik een nieuwe telefoon heb.

Geef een reactie

