8 leuke mannen die ik erg leuk vind!

Zoals iedere vrouw ( tenminste dat denk ik ) vinden bepaalde mannen erg aantrekkelijk! En ik dus ook! Ik heb zo mijn favoriete mannen die ik graag bekijk op tv of in bladen. Van acteurs , artiesten tot aan politie agenten.  Vandaag heb ik voor jullie een ritje mooie mannen ( tenminste ik vind ze mooi! ) .  En ik ben ook enorm benieuwd welke man jij aantrekkelijk vind…

———————————–

Jude Law

Jude Law wat een knappe acteur is het!! Ik zwijmel helemaal weg bij zijn film ‘ The Holiday ‘. Stiekem zou ik wel een beschuitje met hem willen eten!
Hij is wel jammer genoeg vreemdgegaan in zijn relatie met een Nanny maar ach …. Blijf maar dromen over deze vent! 🙂

Dany Ifrah

Dit weet alleen mijn vriend tot aan vandaag en nu de rest van de wereld , dat ik deze Dany erg knap vind! Ik kijk niet voor niks naar ‘Wegmisbruikers ‘ op zondag avond op SBS6.
En nog het mooie is van allemaal hij rijd hier in de buurt van Rotterdam en heeft dienst in deze omgeving. Misschien dat ik hem ooit nog eens mag ontmoeten.
Haha en nee ik ga niet expres hard rijden of idioot gedragen om aan de kant te zetten door deze politie agent! 🙂

Danny O’Donoghue

Ik ben echt een enorme fan van The Script en helemaal fan van Danny! Wat een knappe zanger is het en wat kan hij ongelofelijk goed zingen! Ik heb hem en de bandmaten van The Script al 2 x gezien. Hopelijk kan ik ze snel weer zien live! Hun muziek past echt heel goed in mijn leven.

Torrance Coombs

Torrance Coombs heb ik via de serie ‘Reign ‘ gevonden en vond hem meteen erg leuk. Zijn look en mooie ogen … Zucht! Zijn karakter in de serie vind ik ook echt geweldig. Niet alleen Torrance ( Bash ) in de serie Reign vind ik leuk maar ook nog een andere acteur die hier ook aan bod komt!

Harry Judd

Hij ( Harry Judd ) is de drummer van de Engelse band ‘Mcfly ‘. Ik bewonder hem al sinds 2006 en de andere leden van Mcfly. Maar ik heb toch wel stiekem een favoriete Mcflyer en dat is Harry.
Ik heb wel vaker verhalen geschreven over hem etc. En Harry is zo tof want hij doet veel dingen voor het goede doel en hij is dit jaar vader geworden van Lola.  Zijn vrouw Izzy vind ik ook echt geweldig en lief en ze passen leuk bij elkaar. Haha toch ben ik heel stiekem wel jaloers op Izzy … 😛

Vincent ST

Sinds ik wegmisbruikers kijk vind ik ook Vincent een knappe agent. Helaas is hij het nieuwe seizoen niet op tv te zien maar bij de vorige seizoenen wel. Ik vind hem erg leuk en een normale gozer. Hij heeft wel verschillende looks gehad maar dat vind ik juist leuk aan hem! Ik ben gewoon eigenlijk gek op Dany & Vincent… Haha sssssssssst niks doorvertellen hé ? 😛

Toby Regbo

Toby Regbo speelt net als Torrance in de serie ‘Reign’.  Het korte haar , de krulletjes en z’n mooie ogen ben ik wel stiekem wel gek op.  Ook in de serie speelt ie zo leuk ( hij speelt king Francis ) . Maar ik heb gelezen dat het ergens in seizoen 3 ( SORRY spoiler alert!!! ) dood gaat… Geen idee het waar is… Maar voorlopig kan ik nog van hem genieten in seizoen 2!

Colin O’Donoghue

Colin ( Hook in de serie Once Upon a time ) ben ik enorm fan van.  Niet alleen kan hij acteren maar ook zingen! Kijk maar eens op dit filmpje! Ik vind ook echt qua uiterlijk erg leuk eruit zien!
Een knappe kapitein haak voor mij! 🙂

En nu heb ik dus mijn favoriete mannen aan jullie laten zien… En nu ben ik benieuwd naar welke mannen jullie zo leuk / knap vinden? Tell me in de reacties! 🙂

Liefs ,
Joor

6 gedachtes over “8 leuke mannen die ik erg leuk vind!

Geef een reactie

