Kijkje in het leven van Joor #22

Lieve volgers , bloggers etc…

Vandaag weer een nieuwe weekoverzicht met een geweldig sportief goed begin van de week ,2 vriendinnetjes weer gezien , boodschappen gedaan en weer begonnen met vrijwilligers werk! 

——————————————————————————-

Maandag 6 juni

1 ) Vanmorgen weer een nieuwe dag en nieuw begin van de week. Ook weer tijd om weer naar het werk te gaan!
2 ) Rond lunch tijd kwam ik op bezoek bij mijn beste vriendinnetje I. Ze vond het erg leuk dat ik er was en we hebben lekker gekletst!
3 ) Uiteraard ook nog een friend Selfie ❤
4 ) Toen ik thuis kwam heb ik meteen weer mijn hardloopkleding aangetrokken en meteen een rondje gelopen! BTW dit is mijn nieuwe outfit!

Dinsdag 7 juni

1 ) Onderweg naar mijn werk neem ik sinds kort mijn roze water fles mee en drink het helemaal op totdat ik op me werk ben.
2 ) Na het werken ben ik weer eens langs M geweest en het voelde weer als vertrouwd! Enorm gezellig en binnenkort gaan we weer wat leuks doen samen!
3 ) Na het eten had ik helemaal geen zin om iets te doen en ik heb mezelf toe gedwongen om de was op te gaan vouwen.
4 ) Quote voor deze dag / hele week. Soms moet je gewoon even een pauze inlassen om even op adem te komen.

Woensdag 8 juni

1 ) Mijn dag begint weer natuurlijk met kop koffie!!
2 ) Na het werken even langs Meneer Albert Hein ( nieuwe grote winkel in Delft met een erg beleefde mevrouw ( niet! ) . Moest een pakketje ophalen voor mijn neefje!
3 ) Als lunch heerlijk aardbeien op brood!
4 ) Sinds een tijd ben ik verslaafd aan Full House op Netflix en ik had enorm veel zin in een ijsje!

Donderdag 9 juni

1 ) Mijn vrije ochtend begint met een fles water , kop thee en koffie en geen ontbijt!
2 ) Want namelijk ik vind het heerlijk om voor het ontbijt ( en lekker vroeg ! ) te gaan hardlopen! Dit is alweer het 2e training van de week!
3 ) Vanaf vandaag ga ik elke donderdag middag koffie inschenken bij ouderen in een verzorgingstehuis! Ik vind het daar echt geweldig leuk!
4 ) Toen ik thuis was heb ik me vriend meegeholpen en hem geleerd hoe je ‘ Mijn ‘  pasta moet maken.

Vrijdag 10 juni

1 ) Vandaag weer eens werken en begint mijn dag weer met koffie!
2 ) Na het werken was het tijd om onze wekelijkse boodschappen te doen bij de meest klantvriendelijke winkel van NL! 🙂
3 ) Lunch tijd met eten , thee en Full house! Ik ben inmiddels bij seizoen 3 !
4 ) Mijn vriend was om vijf uur thuis en was tijd om heerlijk te gaan borrelen in de tuin met wijn / bier en stokbrood ❤

————————————————————————–

Het was een chille week en heb weer mijn 2 vriendinnen gezien <3. Volgende week heb ik een gesprek met een netwerk coach , ga ik gewoon weer werken en uiteraard hardlopen. 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend en geniet er van! 

Liefs , 
Joor

5 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #22

Geef een reactie

