OOTD : Een nieuw jurkje & een nieuwe ketting!

Vandaag is het weer maandag en dus weer tijd voor een nieuw outfit of the day! Deze outfit is vrij nieuw. Het jurkje &  sieraad is nieuw en dat wil ik maar al te graag met jullie delen.
De ketting heb ik afgelopen zaterdag mogen uitkiezen in een juwelier in het westland. Het jurkje heb ik gekocht bij de H&M in Amsterdam ( shop log komt binnenkort nog daarvan online! ) .

Zwart vestje : New Yorker
Bloemen jurkje : H&M
Zwarte panty : H&M
Schoenen : Van Haren
Pandora Ketting : Juwelier

Ik ben echt enorm blij met mijn nieuwe ketting van Pandora ! En nog super blij dat ik deze heb gekregen van mijn vriend! Ook het bloemen jurkje ben ik zo dol op. Ik vind hem lekker zitten en is ook een leuk jurkje voor leuke evenementen of verjaardagen. 

En wat vinden jullie van deze outfit ?

Liefs , 
Joor

7 gedachtes over “OOTD : Een nieuw jurkje & een nieuwe ketting!

Geef een reactie

