Kijkje in het leven van Joor #23

Lieve volgers , bloggers 

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht van mij! Deze week was weer een rustige week met onder andere een gesprek met een netwerk coach , 
heb ik 3 dagen gewerkt , vrijwilligerswerk weer gedaan etc. 

—————————————-

Maandag 13 juni

1 ) Vanmorgen weer aan het werk en dit lekkere shirt had ik aangetrokken! Wat zit het enorm fijn! Ik ga zeker vaker dit shirt dragen!
2 ) De auto had dorst toen ik weer thuis was dus ik moest perse van de auto naar het dichtstbijzijnde tankstation.
3 ) En het was weer tijd om te gaan hardlopen en deze keer niet in mijn korte broek want het was iets kouder dan afgelopen week.
4 ) In de avond nog even snel een verjaardagskaart via picmonkey gemaakt voor een collega die morgen ( dinsdag 14 juni ) jarig is.

Dinsdag 14 juni

1 ) Heerlijk mijn vrije dag begonnen met aardbeien op brood , kop thee en Full House op netflix!
2 ) Na het boodschappen doen nam ik mijn eerste bakkie koffie ( ik doe dit haast nooit ! ) .
3 ) Ik ben blij want meneer van POSTNL kwam langs met 2 pakketjes voor mij!
4 ) Gesprek thuis gehad met een netwerk coach en het gesprek vond ik erg fijn.

Woensdag 15 juni

1 ) Vanmorgen weer tussen de buien door weer wezen hardlopen. De volgende training ga ik een stapje hoger en word het zwaarder maar ik ben er klaar voor!
2 ) Tegen 12 uur was ik weer terug en ging ik maar lekker brunchen! Met water , thee en boterhammen!
3 ) De rest van de dag nam ik tijd om foto’s te maken voor mijn blog en artikelen te schrijven.
4 ) Ook heb ik weer een afspraak gemaakt bij de kapper en kan niet wachten om weer wat anders te gaan doen met mijn haar!

Donderdag 16 juni

1 ) Normaal gesproken heb ik altijd mijn fitbit om mijn linker arm maar vanaf vandaag heb ik mijn fitbit ( gelezen op internet! ) om mijn beha bandje gedaan zodat ik hem gewoon kan laten zitten tijdens het werk!
2 ) Vandaag bij de Appie deze 2 konijnen speeltjes gehaald! Ben benieuwd of de konijnen ze het wel leuk vinden…
3 ) Ook was het weer tijd voor vrijwilligerswerk & deze keer was het weer erg leuk maar moest wel even wennen aan de mensen etc.
4 ) In de avond maakte ik alvast een boodschappenlijst en was aan het bedenken wat ik zou gaan maken voor zaterdag ( vandaag dus ) .

Vrijdag 17 juni

 

1 ) Muziek aangesloten in de auto en weer gaan met die banaan naar mijn werk!
2 ) Na het werken en boodschappen gedaan te hebben heerlijk met mijn beentjes omhoog ( en mijn leuke primark sokken! ) naar Full house gekeken.
3 ) Eind van de middag was het tijd voor een terrasje en heerlijk geborreld met mijn vriend voordat we richting de bioscoop gingen!
4 ) Ja ja deze film hebben we in de bios gezien namelijk ‘ Now you see me ‘ deel 2! Zo’n gave film echt te gek! Ik las ook dat ze alweer bezig zijn met deel 3….

—————————————————————————-

En dat was dus mijn weekje. Rustig maar leuk weekje! Volgende week word super leuk! Want ik ga volgende week woensdag samen met S een workshop ‘Make-up ‘ volgen in Rotterdam! En ook uiteraard gaan we shoppen! Heb er zin in & volgende week is het weer tijd voor Parkpop! Kan niet wachten

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend allemaal! 

Liefs , 
Joor

8 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #23

Geef een reactie

