Een paar leuke dagen bij Preston Palace !

In maart dit jaar ben ik samen met mijn vriend 2 dagen naar Preston Palace gegaan. Mijn vriend was in maart jarig en ik had als cadeau voor hem ‘ een nacht en dag bij Preston Palace ‘ geboekt. Maar een paar dagen van te voren hadden we besloten om nog een extra dag erbij te boeken. Dus zo doende verbleven we er van zondag tot dinsdag! Vandaag laat ik aan jullie zien hoe wij het gevonden hebben en deel ik de foto’s met jullie! Zoals jullie de titel kunnen lezen hebben we het behoorlijk naar ons zin gehad!

Wat is Preston Palace ?

Preston Palace is een all inclusief hotel in Almelo wat vele leuke en toffe dingen aanbied ( zoals kermis , zwembad , uitgaan etc. ) . Ook kan je er blijven slapen en nog het mooie van allemaal is ‘ Het is allemaal onder een dak!’.  Je hoeft dus niet naar buiten te gaan. Bij Preston Palace kan je ook onbeperkt eten / drinken. Het ontbijt is enorm luxe en heeft alles voorzien , lunch kan je in verschillende lunch rooms doen en het avondmaaltijd is divers. In de avond gaat de kermis open en kan je genieten van een paar toffe attracties , of duik je in het mooie tropisch zwembad of zit je lekker aan de bar met een drankje. Het kan daar allemaal! Zelfs is er ook een karaoke bar voor liefhebbers die het leuk vinden om te zingen.  Kortom Preston Palace is echt een aanrader om er een keer heen te gaan!

Wij vonden 2 dagen lang zat bij Preston palace en hebben echt enorm genoten van alles! We hebben ook flink gedronken en gegeten. In de avond had ik besloten om sterke drank te nemen aangezien bij het normale uitgaan sterke drank veel duurder is.  Mijn vriend nam eind van de middag gewoon bier en ik bestelde heerlijk baileys.  Ook hebben we bij de 2e avond een poging gedaan om een liedje te gaan zingen ( ik laat geen filmpje zien want dan schrikken jullie een hoedje 😛 ) . Ook ik ben alleen op het podium gestaan om een liedje van One Direction te zingen.  Verder hebben we overdag ook nog heerlijk gezwommen , de kermis opgelopen en paar keer wezen bowlen. We hadden echt een top tijd! Hieronder laat ik een paar leuke foto’s zien!



De prijs is wel redelijk prijzig maar als je kijkt wat je er allemaal in deze 2 dagen uithaalt valt reuze mee! We hebben zelf al weer besloten om volgend jaar er weer heen te gaan! 2 dagen is trouwens lang zat!
We hebben nogmaals genoten en heerlijk even geen telefoon of niks bij de hand alleen maar elkaar en heel veel lol kunnen maken!

Zijn jullie wel eens bij Preston palace of in Almelo geweest ?

Liefs ,
Joor

14 gedachtes over “Een paar leuke dagen bij Preston Palace !

Geef een reactie

