Tips voor leuke jurkjes!

Ik ben echt dol op rokjes en jurkjes. Vooral jurkjes ben ik verliefd op! De laatste tijd check ik meer online naar leuke jurkjes dan in de winkels. Ik heb al een tijdje een paar leuke jurkjes op het oog en vandaag laat ik zien welke dat zijn. Misschien dat ik ze ga bestellen maar ik ben nogal voorzichtig met online shoppen.

Dorothy Perkins

1 ) Dit leuke jurkje met print ben ik dol op ! Helaas is het niet mijn maat meer op de site maar ik vind hem nog steeds erg leuk! De prijs is 26 euro!
2 ) Deze blauwe / witte gestreepte jurk  is weer wat nieuws voor mij maar ik vind hem persoonlijk wel erg leuk! De prijs voor deze jurk is 26 euro
3 ) Ik ben al een tijdje gek van blauw en blauwe jurkjes. Deze vind ik zo leuk met die knopen! Deze jurk is 29 euro.

Large

1 ) Ik hou van Disney en vooral van stamper! Deze jurk wil ik zo graag! Binnenkort ga ik hem maar bestellen! Deze is 42,99 euro
2 ) Misschien weet je het nog niet maar ik hou van bloemen jurken. Deze is zo leuk en vooral met die zwarte band in het midden! Deze jurk is 54,99
3 ) Deze Alice in Wonderland jurk ben ik helemaal enthousiast van! De kleuren spreken me erg aan! Deze jurk is 42,99

C&A

1 ) Dit jurkje heeft kleine bloemetjes erop en ik vind de kleur ook erg leuk! Leuk om te dragen met een paar bruine schoenen! Dit jurkje kost 14,90 euro
2 ) De patronen op dit jurkje vind ik echt geweldig! Ik hou wel van dit soort jurkjes! Dit jurkje is 19,90 euro
3 ) Dezelfde kleur als jurk 1 maar ik vind deze zo leuk met de korte mouwen en leuke rok! Dit jurkje kost 14,90 euro

————————————————————————————————————————

Dit waren op dit moment mijn favoriete jurkjes die ik online heb gespot. Misschien dat ik wel een paar bestel / koop maar ik weet het nog niet helemaal zeker.  Het is wel altijd erg leuk om op internet te snuffelen naar leuke / nieuwe kledingstukken. 

Wat vind je van deze jurkjes ? Ben je zelf meer een liefhebber van Jurkjes of broeken ?

Liefs , 
Joor

18 gedachtes over “Tips voor leuke jurkjes!

  1. Ik vind ze allemaal leuk! 15 jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik nog eens een echt meisje zou worden, maar nu draag ik het liefste jurken en rokken. Al vind ik een jeans ook prettig.

Geef een reactie

