Kijkje in het leven van Joor #24

Lieve volgers , bloggers en andere lezers

Vandaag weer een nieuwe week! Een week van het hardlopen , werken , visagie workshop .Β 

————————————————–

Maandag 20 juni

1 ) Ik had vanmorgen om half zes zo’n dorst dat ik deze roze fles vulde met water en het opdronk binnen een half uur.
2 ) Na het werk had ik een gesprek bij mijn maatschappelijk werkster. Gesprek viel wel op zich mee maar ik ben niet helemaal tevreden .
3 ) Lekker in de avond met een kop thee naar RTL boulevard kijken.
4 ) Vroeg me bed in met mijn warme melk en een boek!

Dinsdag 21 juni

1 ) Mijn uitzicht vanuit mijn auto wanneer ik mijn auto heb geparkeerd bij mijn werk.
2 ) Na het werk vlug in mijn hardloopkleding gesprongen en een rondje hardgelopen. Was pittig maar wel erg leuk!
3 ) Hup om 14.00 uur de trap omhoog naar een intake gesprek voor een assertiviteit cursus. Gesprek ging erg goed en mag deze cursus beginnen vanaf oktober!
4 ) Dit eten wij vandaag namelijk aardappelen , brocoli en slavinken! Jammie!

Woensdag 22 juni

1 ) Ik ben helemaal klaar voor een dagje shoppen in Rotterdam!
2 ) Allereerst begonnen we met een workshop Visagie en ik moet zeggen het was echt geweldig en super leuk!
3 ) Daarna nog wezen shoppen ( ik heb helaas alleen maar schoenen gekocht ) en uit eten geweest.
4 ) Toen ik thuis was heb ik nog even met vriendlief kop thee gedronken buiten met onze Disney mokken!

Donderdag 23 juni

1 ) Met mijn nieuwe Birkenstocks op weg naar het werk! πŸ™‚ Deze heb ik trouwens gisteren ( Woensdag 22 juni ) gekocht!
2 ) Na me werk voelde ik me zo moe en beroerd dat ik de rest van de dag op de bank heb gelegen en geslapen.
3 ) Deze Quote past precies bij mij hoe ik me voel.
4 ) Heel op tijd het bed in want ik was het gewoon zat.

Vrijdag 24 juni

1 ) Na een rommelige / gekke werk ochtend had ik toch nog de moed om mijn hardloop schoenen en kleding aan te trekken en heerlijk te gaan hardlopen.
Was trouwens een geweldige loopje en voelde me gelijk weer stuk beter!
2 ) Daarna heerlijk geluncht met een aflevering van Full House ( ben nu bij seizoen 5 op de helft ! ) .
3 ) Ook nog even wat opgezocht voor onze team uitje in September!
4 ) En heb een hardloop app gekocht waarmee ik zo blij mee ben! Ik zal hierover een review schrijven!

—————————————————–

Zo dat was weer mijn weekje! Was wel druk maar heb enorm gemerkt dat het teveel werd deze week. Vandaar mijn instorting op donderdag ( en dat het ongelooflijk warm weer was! ) . Heb dus voorgenomen om elke week weinig dingen te plannen en te kijken naar mijn werk rooster.

Volgende week is het eindelijk tijd om mijn eerste 5 km wedstrijdje te gaan lopen! Ik heb er zin in! Β En ik heb 2 dagen vrij. Heerlijk genieten van hopelijk mooi weer en zo.

En Hoe was jullie week ?

Fijn weekend!!!Β 

Liefs ,Β 
Joor

7 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #24

  1. Heyhey Girlll! Wat een leuke week heb je achter de rug. ThnQ for sharing! Mijn week was druk maar heerlijk druk.(if you know what i mean.) Dus Miss B kijkt er met een trevreden gevoel naar terug! Defenitly.
    Have a Nice Weekend!!
    Liefs, Miss B.πŸ˜‰

Geef een reactie

