Een bezoekje aan de dierentuin in Emmen!

Op zaterdag 21 mei ben ik samen met mijn vriend en A naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest. Ik was zo benieuwd naar hoe deze dierentuin was. Ik hoorde / las wat over deze dierentuin op de blog van Carolien. Ik werd wel stiekem benieuwd ernaar. We hadden toevallig via de NS een leuke actie ontdekt namelijk voor 35 euro een hele dag treinen en entree voor deze dierenpark! Daar zeggen we geen nee tegen. Dus op onze vrije zaterdag stonden we vroeg op om naar het noorden te gaan!

We waren rond half elf bij de dierentuin en de deuren waren net een half uurtje open. Vanaf het station Emmen is het reuze makkelijk te vinden en we konden meteen door lopen naar de poortjes om onze kaartjes te laten zien. Een tip koop je kaartje alvast online! Scheelt weer wachten in de rij!

Dit park bestaat uit  delen namelijk  ‘ Jungola , Serenga en Nortica ‘. Ik vind het persoonlijk erg leuk hoe ze deze delen hebben opgericht. Persoonlijk mis ik zelf nog de bordjes bij de dieren verblijven want je moet zelf gokken welk dier er in welk verblijf zit. Ook mis ik nog extra informatie over de dieren. Dit zie ik wel in andere dierentuinen. Voor de rest vond ik het een geweldige dierentuin met zelfs hele toffe attracties ! We zijn met een bootje tussen de apen geweest , met een bus langs de Savanna en met de simulatie langs de ijsberen.

Ik heb eigenlijk deze dag veel meer foto’s gemaakt maar ik kan natuurlijk ze niet allemaal hier tonen. De leukste en mooiste dieren foto’s heb ik hier neergezet. Het was echt een mooie en warme dag en we hadden ook nog geluk met het weer. Ook had mijn vriendin haar selfie stick mee en nam veel foto’s met haar telefoon. Ook hebben we nog foto’s van ons zelf gemaakt.

Het was echt een onwijs leuke en gezellige dag! Helaas ook wat min punten van het park kunnen vinden maar dat mocht de pret niet bederven! Ik was in ieder geval erg blij om weer thuis te zijn in de avond en heerlijk met mijn voeten omhoog. Wie weet de volgende keer weer naar een andere dierentuin! 

Wanneer zijn jullie voor het laatst bij een dierentuin geweest?

Liefs , 
Joor

11 gedachtes over “Een bezoekje aan de dierentuin in Emmen!

Geef een reactie

