Kijkje in het leven van Joor #25

Lieve volgers , mede bloggers en andere

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht. Deze week heb ik voor het eerst een grote bestelling geplaatst via de site van Forever 21  en met een super vet geluk ook de bestelling binnen 4 dagen binnen! YAY ❤ . Ook heb ik gewerkt , kwam een vriendin langs , heb ik me voorbereid op de hardloop wedstrijd van vandaag en heb weer een nieuw kapsel! 

————————————-

Maandag 27 juni

1 ) Een van mijn vrije dagen begon met uiteraard koffie!
2 ) Rond half elf kwam een goeie vriendin van ons langs. We hebben heerlijk gekletst ,thee gedronken en Skip bo gespeeld! Was erg leuk!
3 ) Daarna heerlijk met een kop thee de folders in gekeken of er nog wat leuks bij zit.
4 ) YES! eindelijk voor het eerst een ‘ grote ‘ bestelling gedaan via mijn favoriete winkel ( Forever 21 ) . Ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg!

Dinsdag 28 juni

1 ) Op mijn laatste vrije dag ben ik gestart met een rondje hardlopen! En ik moet zeggen ik vind het echt heerlijk om in de vroege ochtend te gaan hardlopen!
2 ) Daarna na mijn loopje had ik zin in ontbijt en we hadden geen brood dus ik nam havermout met appel!
3 ) Eindelijk dit boek uit met lezen & ook meteen een review geschreven. Dit zal mijn eerste boek op mijn blog zijn waarvan ik een review heb geschreven!
4 ) In de avond voor mijn vriend en voor mezelf ontbijt / lunch gemaakt.

Woensdag 29 juni

1 ) Zo lief! Ik wou koffie zetten totdat ik het briefje vond in mijn koffie mok! Leuk om zo mijn dag te beginnen ❤
2 ) Toen ik thuis was ben ik gaan bellen voor ons team uitje. Ik en samen met een andere collega regelen we een super tof uitje!
3 ) Vanavond was het weer eens tijd om spinazie te gaan eten! Jammie maar helaas kregen we geen spierballen van zoals popeye 😛
4 ) Mijn avond sloot ik af met een kop warme melk en een nieuw boek om te lezen namelijk ‘Girl Online on Tour ‘.

Donderdag 30 juni

1 ) Het was weer tijd om te gaan werken en mijn nieuwe schoenen zijn echt fantastisch! ❤
2 ) Tadaa! Mijn nieuwe kapsel & nieuwe kleurtje in mijn haar. Ben er super blij mee!
3 ) Na de kapper met mijn moeder in Woerden wezen lunchen! Was echt super gezellig.
4 ) Toen ik thuis kwam werd ik verrast met mijn bestelling van Forever 21 ! Helaas is een shirt vol met gaten ook meegekomen dus die ga ik meteen weer terug sturen!

Vrijdag 1 juli

1 ) Weer eens in de ochtend voordat ik naar mijn werk ging me opgemaakt. Ik ben nog op zoek naar goede kwasten voor me make-up.
2 ) Na het werk heb ik weer onze senseo apparaat schoongemaakt ( dit probeer ik elke week te doen ) .
3 ) Om drie uur had ik een afspraak bij de garage omdat er een schakelaartje in de auto kapot was en moest vervangen worden. Dus ik kon een half uurtje lekker koffie drinken en magazines lezen.
4 ) Alvast mijn hardloop outfit voor morgen klaar gelegd! Ik ben er helemaal klaar voor!!

———————————————————-

Het was een super toffe week en heb weer leuke dingen in de planning staan. Zoals volgende week dinsdag in de avond een make-up avondje met een vriendin die gaat trouwen. Lijkt me erg leuk!  Ook heb ik een vergadering volgende week en ga ik gewoon weer verder met het hardlopen en uiteraard Netflix kijken 😛 . 

En hoe was jullie week ?

Fijn weekend allemaal! 

Liefs , 
Joor

6 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #25

Geef een reactie

