Kijkje in het leven van Joor #26

Lieve volgers , bloggers

Vandaag weer een nieuwe persoonlijke weekoverzicht van mij. Deze week heb ik onder andere gewerkt , gesprek gehad met maatschappelijk werkster,
ben ik wezen hardlopen en vooral rustig aan gedaan deze week. Het was een fijne week!

———————————————————————–

Maandag 4 juli

1 ) Vanmorgen begon mijn vroege ochtend ( half zes ) met een fles water , koffie , wordfeud & mijn ontbijt!
2 ) Sinds onze auto vorige week naar de garage geweest was brandde dit lampje weer sinds een dag. Erg irritant!
3 ) Na een hectische maar ook voor mezelf een rottige ochtend ging ik maar heerlijk even uitwaaien en lekker hardlopen!
4 ) In de avond was ik alleen thuis en at heerlijk pasta op de bank & keek ik naar Huizenjacht op SBS 6.

Dinsdag 5 juli

1 ) Vanmorgen ging ik wat eerder weg richting mijn werk omdat ik een collega ging ophalen in Gouda.
2 ) Na mijn werk heb ik het artikeltje geschreven over hoe het hardlopen en zo ging. Je kan het hier nog een keer lezen!
3 ) Na het eten ging ik met mijn nieuwe jurkje ( Deze zie je helemaal in een shop log volgende week! ) naar een oriflame party van een vriendin van ons!
4 ) Lekker laat opgebleven en verder gelezen aan het boek ‘ Girl Online on tour ‘. Ik vind hem oké.

Woensdag 6 juli

1 ) Vanmorgen opgestart met ontbijt en een aantal afleveringen van Full house!
2 ) Ook had ik weer vandaag een gesprek met mijn maatschappelijk werkster. Na het gesprek voelde ik me een stuk opgewekt & opgelucht!
3 ) Het was ook vandaag weer tijd om onze week boodschappen te gaan doen dus ik bracht een bezoekje aan de meest klant vriendelijke Jumbo winkel 😛
4 ) Ben zo blij met deze super gave hardloop horloge. Nu even aan het opladen en dan gauw uit gaan proberen!

Donderdag 7 juli

1 ) Mijn laatste vrije dag begon met een stuk te gaan hardlopen & mijn nieuwe hardloop horloge & hartslagmeter te gaan gebruiken voor het eerst! En ik moet zeggen ik ben er nu al super blij mee!
2 ) Ik hoorde dat er een actie was bij de Big Bazar met de Essie lakjes en dus moest ik zelf ook even een kijkje nemen. Helaas waren ze er niet meer 😦 😦 😦 Maar ik heb wel wat andere dingen gekocht!
3 ) En dit is dus mijn buit voor vandaag! De emmer , tablet hoesje ( We hebben sinds kort een tablet en moest wel een hoes eromheen hebben ) en tablet standaard heb ik bij de Big Bazar gekocht. En de make-up kwasten heb ik bij de Op=Op winkel gekocht.
4 ) Mijn dag verder doorgebracht op de bank met Full house ( ben helaas bijna al weer bij het laatste seizoen! 😦 ) en met een lekker ijsje!

Vrijdag 8 juli

1 ) Haha vanmorgen voor het werken 3 wekkers aangezet omdat ik anders bang was dat ik te laat kwam. Helaas heb ik maar een wekker gehoord…. :0
2 ) Met mijn moeder wezen lunchen in een heel gaaf en leuke tent in Delft en deze Quote vond ik wel erg passen bij mij!
3 ) Ook heb deze nieuwe pareltjes gekocht in Delft!
4 ) Met mijn moeder en mijn vriend later die avond uit eten geweest in De Waag in Delft! Super leuke tent en super leuke personeel!

———————————————————————

Het was voor mij een toffe week! Volgende week ga ik eindelijk weer I weer zien en ga ik bij haar slapen. Word echt super gezellig! 
Ook ga ik gewoon weer verder met hardlopen en gaat de auto naar de garage alweer :0 . 

Hoe was jullie week ?

Fijn weekend!

Liefs , 
Joor

5 gedachtes over “Kijkje in het leven van Joor #26

  1. Wat balen zeg van jullie auto! Leuk om een kijkje te nemen in jouw week!
    Ik heb een druk weekje achter de rug en heb nog wel een druk weekend voor de boeg. Een lichtpuntje van het drukke weekend is dat we straks lekker gaan bbq-en! 🙂

    Nog een fijn weekend!

    Liefs, Cindy

Geef een reactie

