OOTD : Een zomers jurkje & mijn nieuwe schoenen!

Het is weer maandag en dus tijd voor een nieuwe outfit of the day! Vandaag heb ik gekozen voor een zomerse jurkje en ik draag hierbij mijn nieuwe zwarte schoenen! Afgelopen vrijdag had ik deze gekocht in Delft samen met mijn moeder. Ben echt enorm blij ermee! Ze lopen ook echt heerlijk. Bij dit jurkje heb ik ook een leuke sieraad ( een ketting van Once Upon A time ) en mijn nieuwe hardloop horloge erbij gedaan. Ik vind ze beide erg leuk bij dit jurkje staan. Ook zie je mijn nieuwe kapsel goed in het licht.





Jurkje : The Lady Sting
Zwarte schoenen : Van Haren
Ketting Once Upon a time : Alieexpress
Hardloop horloge : Bol.com

En wat vind je van deze outfit?
Draag jij in de zomer jurkjes of korte broeken ?

Liefs , 
Joor

11 gedachtes over “OOTD : Een zomers jurkje & mijn nieuwe schoenen!

  1. Lekker vrolijk en zomers! Ik draag meestal jurken of rokjes in de zomer. In de winter trouwens ook, al draag ik ook wel eens graag een jeans.

Geef een reactie

